AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

28 Σεπ 2014

Η NEL ζητά να βάλει το "Μυτιλήνη" χωρίς επιδότηση στη γραμμή Καβάλα-Σάμος


Αίτημα για κάλυψη της γραμμής Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Βαθύ Σάμου, με ελεύθερη-χωρίς επιδότηση δρομολόγηση με το επιβατηγό-οχηματαγωγό "Μυτιλήνη" κατέθεσε το μεσημέρι της Παρασκευής στην αρμόδια Διεύθυνση Θαλασσίων Συγκοινωνιών του υπουργείου Ναυτιλίας, η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (NEL Lines).

Σύμφωνα με πληροφορίες του Α.Π.Ε-Μ.Π.Ε από στελέχη της εταιρείας, η NEL έχει ζητήσει να πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την εβδομάδα, για όλον τον χρόνο, χωρίς επιδότηση, κάθε Τρίτη και Παρασκευή, σε προέκταση του δρομολογίου από Πειραιά.

Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου κήρυξε έκπτωτη τη NEL από δύο άγονες γραμμές του βορείου Αιγαίου, με το αιτιολογικό της πλημμελούς και αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων.

Ο υπουργός, μετά από σχετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, έχει προχωρήσει σε απευθείας ανάθεση της σύνδεσης των νησιών του βορειανατολικού Αιγαίου με τη Βόρεια Ελλάδα στην εταιρεία Hellenic Seaways, στη γραμμή Καβάλα-Λήμνος-Βαθύ Σάμου, δύο φορές την εβδομάδα με το πλοίο "Νήσος Μύκονος", που ήδη ξεκίνησε δρομολόγια την περασμένη Παρασκευή.

Στελέχη ακτοπλοϊκών εταιρειών ανέφεραν στο Α.Π.Ε-Μ.Π.Ε ότι, όταν μία εταιρεία υποβάλλει αίτημα για ελεύθερη τακτική ετήσια δρομολόγηση χωρίς επιδότηση, αναστέλλεται τόσο η τρίμηνη δρομολόγηση που είχε κατοχυρωθεί με το πλοίο "Νήσος Μύκονος", αλλά και η διενέργεια του σχετικού διαγωνισμού.

Τον λόγο τώρα επί του αιτήματος αυτού έχει το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου.

Πηγή: Α.Π.Ε-Μ.Π.Ε