Μετά τις δύο επιτυχημένες διοργανώσεις του 2011, ο Μηχανοκίνητος Σύλλογος Σάμου θα διοργανώσει σε λίγες μέρες το 3ο Drift Show στο Μαραθόκαμπο. Πιο συγκεκριμένα, τo Drift Show θα διεξαχθεί στο Μαραθόκαμπο στις 16 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 14:00.
Το Drift ως τεχνική οδήγησης είναι τεκμηριωμένη ήδη από το 1930, αφου χρησιμοποιείται από τους οδηγούς του Grand Prix αυτοκινήτων. Στα drift ο οδηγός ρίχνει το αυτοκίνητό του σε μια ελεγχόμενη μετατόπιση για να περιηγηθεί σε μία στροφή στην πίστα αγώνων δρόμου. Το drift σαν άθλημα ξεκίνησε ως μια αγωνιστική τεχνική στους Ιαπωνικούς αγώνες Touring Car Championship. Θρύλος έγινε ο οδηγός, Kunimitsu Takahashi, που ήταν ο κύριος δημιουργός τεχνικών drift στη δεκαετία του 1970. Αυτος επεσήμανε το χτύπημα στην κορυφή (το σημείο όπου το αυτοκίνητο είναι πιο κοντά στο εσωτερικό της στροφής) με υψηλή ταχύτητα και στη συνέχεια να παρασύρεται από τη γωνία, διατηρώντας υψηλή ταχύτητα εξόδου. Αυτό τον έκανε να κερδίσει πολλά πρωταθλήματα και ένα λεγεώνα οπαδών οι οποίοι απολαμβάνουν το θέαμα των φλεγόμενων ελαστικών. Η εξέλιξη των ελαστικών τη δεκαετία του 1960 και του 1980, επέτρεψε στους οδηγούς αγώνων στυλ οδήγησης με μεγάλη γωνία ολίσθησης. Οι επαγγελματίες δρομείς στην Ιαπωνία άρχισαν να οδήγουν κατα αυτό τον τρόπο και στο δρόμο.
Εντυπωσιακά πλάνα από το 2ο Drift Show που διεξήχθη το Σεπτέμβριο του 2011 φαίνονται στο επόμενο βίντεο:
Το Drift ως τεχνική οδήγησης είναι τεκμηριωμένη ήδη από το 1930, αφου χρησιμοποιείται από τους οδηγούς του Grand Prix αυτοκινήτων. Στα drift ο οδηγός ρίχνει το αυτοκίνητό του σε μια ελεγχόμενη μετατόπιση για να περιηγηθεί σε μία στροφή στην πίστα αγώνων δρόμου. Το drift σαν άθλημα ξεκίνησε ως μια αγωνιστική τεχνική στους Ιαπωνικούς αγώνες Touring Car Championship. Θρύλος έγινε ο οδηγός, Kunimitsu Takahashi, που ήταν ο κύριος δημιουργός τεχνικών drift στη δεκαετία του 1970. Αυτος επεσήμανε το χτύπημα στην κορυφή (το σημείο όπου το αυτοκίνητο είναι πιο κοντά στο εσωτερικό της στροφής) με υψηλή ταχύτητα και στη συνέχεια να παρασύρεται από τη γωνία, διατηρώντας υψηλή ταχύτητα εξόδου. Αυτό τον έκανε να κερδίσει πολλά πρωταθλήματα και ένα λεγεώνα οπαδών οι οποίοι απολαμβάνουν το θέαμα των φλεγόμενων ελαστικών. Η εξέλιξη των ελαστικών τη δεκαετία του 1960 και του 1980, επέτρεψε στους οδηγούς αγώνων στυλ οδήγησης με μεγάλη γωνία ολίσθησης. Οι επαγγελματίες δρομείς στην Ιαπωνία άρχισαν να οδήγουν κατα αυτό τον τρόπο και στο δρόμο.
Εντυπωσιακά πλάνα από το 2ο Drift Show που διεξήχθη το Σεπτέμβριο του 2011 φαίνονται στο επόμενο βίντεο: