Σελίδες

AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

11 Σεπ 2014

"Θέλουμε καράβια σύγχρονα και ασφαλή, όχι απολυμένους-απλήρωτους ναυτεργάτες"


Την απόφαση του υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου, να κηρύξει έκπτωτη τη ΝΕΛ από τη δρομολογιακή γραμμή Θεσσαλονίκη/Καβάλα-Λήμνος-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος-Ικαρία με την αιτιολογία της πλημμελούς εκτέλεσης και της αδικαιολόγητης άρνησης εκτέλεσης των δρομολογίων, καταγγέλλει η Διοίκηση του Εργατικού Κέντρου Σάμου, "γιατί δεν ικανοποιεί σε καμία περίπτωση τις ανάγκες των νησιών μας".

Σε ανακοίνωσή της υποστηρίζει ότι "κυβέρνηση και υπουργός, αφού πρώτα 'τάισαν' με επιδοτήσεις αρκετών εκατομμυρίων ευρώ τη ΝΕΛ από τον κρατικό προϋπολογισμό, έρχονται τώρα τέλος της τουριστικής περιόδου να επικαλεστούν την 'πλημμελή εκτέλεση' και το 'εθνικό συμφέρον'.

Αντί να στείλουν όλα τα υπέργηρα σαπιοκάραβα της εταιρείας (και όλων των άλλων εταιρειών) στην ανακύκλωση γιατί ταξίδευαν με συνεχείς μηχανικές βλάβες με κίνδυνο ζωής για επιβάτες και ναυτεργάτες, αφού τους ανέχθηκαν για όλο το καλοκαίρι να κάνουν δρομολόγια, όποτε είχαν διάθεση, αφού είχαν κλειστά τα μάτια για τους εργαζόμενους της εταιρείας που ήταν απλήρωτοι επί μήνες,  έρχονται τώρα να βάλουν τα πράγματα στη θέση τους".
"Η απόφαση αυτή χτυπά μ' ένα σμπάρο δύο τρυγόνια! Από τη μια δίνει στη ΝΕΛ το δικαίωμα να προχωρήσει σε εκατοντάδες απολύσεις απλήρωτων εργαζόμενων, αφού πρώτα εκμεταλλεύτηκε όσο περισσότερο μπορούσε τις επιδοτήσεις της γραμμής, και από την άλλη ήρθε η ώρα να μοιραστούν και άλλοι εφοπλιστές τις επιδοτήσεις αυτές.

Σιγά που θα νοιαστεί ο υπουργός για μας τους νησιώτες που με κίνδυνο ζωής ταξιδεύουμε με τα 'σαπάκια', όχι μόνο προς Θεσσαλονίκη, αλλά και προς Πειραιά. Σιγά που θα νοιαστεί για τα ακριβά εισιτήρια και τις 26 και 16 ώρες που κάνουμε αντίστοιχα για να φτάσουμε στον προορισμό μας. Σιγά να μην νοιαστεί για τους ναυτεργάτες που πετσοκόφτει συνεχώς τα δικαιώματά τους.

Νοιάζεται μόνο για τα αφεντικά του που είναι οι εφοπλιστές και το αποδείχνει με την αντιλαϊκή πολιτική του και της κυβέρνησης. Είναι θιασώτης της απελευθέρωσης των συγκοινωνιών που θέλουν οι εφοπλιστές. Στηρίζει τους νόμους που ευθύνονται για την κατάσταση των συγκοινωνιών στα νησιά μας. Τους νόμους που απελευθέρωσαν τα όρια ηλικίας των πλοίων και τις τιμές των εισιτηρίων, που κατάργησαν τις συμβάσεις των ναυτεργατών και τα όποια δικαιώματα τους είχαν απομείνει
" αναφέρει, μεταξύ, άλλων το Εργατικό Κέντρο Σάμου.