Φωτογραφία αρχείου My Samos Blog |
Μιλά, ειδικότερα, για "ευθύνες που έχει η κυβέρνηση, αλλά και οι παρατάξεις της συγκυβέρνησης και όχι μόνο, που διαχειρίζονται εναλλάξ τον Δήμο και την Περιφέρεια, που αποδέχτηκαν, αλλά και στήριξαν πολιτικά την απελευθέρωση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, που έχει δώσει ακόμα περισσότερα προνόμια και κέρδη στους εφοπλιστές σε βάρος νησιωτών και ναυτεργατών.
Η παράταξη του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, λάτρης της Ε.Ε, στήριζε και στηρίζει όλες αυτές τις παρατάξεις και τις πολιτικές όλα αυτά τα χρόνια. Συνεχίζει να στηρίζει την απελευθέρωση, την άρση του καμποτάζ και τις οδηγίες της ΕΕ. Όψιμα τώρα, προτείνει δημόσιο κοινωνικό φορέα συγκοινωνιών, αφήνοντας στο απυρόβλητο την ανταγωνιστικότητα, τα κέρδη και τα προνόμια των εφοπλιστών.
Καταγγέλλουμε τον υπουργό, που με μια υπογραφή πετάει στο δρόμο 500 ναυτεργάτες και αφήνει τα νησιά χωρίς πλοία, αντί να επιβάλλει την αντικατάσταση του ΜΥΤΙΛΗΝΗ και του EUROPEAN EXPRESS με δύο σύγχρονα καράβια και την υποχρεωτική δρομολόγηση του ΜΥΚΟΝΟΣ για όλο το χρόνο.
Η κίνηση του Υπουργού Ναυτιλίας σε καμία περίπτωση δεν είναι κίνηση υποστήριξης των συμφερόντων των νησιωτών, αλλά ούτε και των ναυτεργατών. Δεν δεσμεύεται ότι θα αλλάξει προς το καλύτερο η ακτοπλοϊκή σύνδεση με τη Β. Ελλάδα. Για άλλη μια φορά αφήνει το καθεστώς ασυδοσίας των εφοπλιστών άθικτο. Ένα καθεστώς ασυδοσίας που έχει δημιουργηθεί από τους νόμους που ο ίδιος και η κυβέρνησή του ψήφισαν και υλοποιούν".
"Η απόφαση του Σ.Α.Σ προτείνει στον υπουργό υποβάθμιση της γραμμής σε δύο ή ακόμα και ένα δρομολόγιο για Σάμο και κόβουν τη Θεσσαλονίκη. Συνεχίζει η σύνδεση με τον Πειραιά να είναι προβληματική, με το Mykonos να σταματάει και να μένουμε μόνο με το European Express των 17 ωρών και τις βλάβες του", αναφέρει, μεταξύ άλλων, η Λαϊκή Συσπείρωση Σάμου.