Μία μαθήτρια και δύο μαθητές από τη Σάμο διακρίθηκαν στον 29ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Χημείας. Πρόκειται για τους:
- Αγγελική Χατζηαθανασίου του Αργυρίου, μαθήτρια της Β' τάξης του Πυθαγόρειου Γενικού Λυκείου Σάμου.
- Βασίλη Βάκρα του Θεοφάνη, μαθητή της Β' τάξης του Πυθαγόρειου Γενικού Λυκείου Σάμου.
- Ευάγγελο Παχυμανώλη του Εμμανουήλ, μαθητή της Β' τάξης του Πυθαγόρειου Γενικού Λυκείου Σάμου.
Μετά την επίσημη ανακοίνωση των αποτελεσμάτων του 29ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας από το Περιφερειακό Τμήμα Βορείου Αιγαίου της Ένωσης Ελλήνων Χημικών, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Βορείου Αιγαίου, Αριστείδης Καλάργαλης εξέφρασε δημόσια τα θερμά του συγχαρητήρια προς τους μαθητές από τα Λύκεια του Βορείου Αιγαίου που διακρίθηκαν στον διαγωνισμό, προσθέτοντας ότι:
"Οι διακρίσεις των μαθητών μας σε σημαντικούς διαγωνισμούς έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα, καθώς αποτελούν το επιστέγασμα πολυετούς μελέτης, σωστής προετοιμασίας και ψυχολογίας, καλής εκπαίδευσης που ενισχύουν την έμφυτη κλίση του μαθητή στο εκάστοτε γνωστικό αντικείμενο.
Ωστόσο, αυτό που οφείλουμε να τονίσουμε είναι ότι ο θεσμός αυτός λειτουργεί ως καταλύτης, με στόχο να διεγείρει το ενδιαφέρον των μαθητών προς τη Χημεία, να ενθαρρύνει την ενεργή ενασχόληση με αυτήν και να δημιουργήσει μια νέα δυναμική. Ως εκ τούτου, αυτό που πραγματικά αξίζει είναι η ίδια η ανταπόκριση σε μια τέτοια πρόκληση, δηλαδή η συμμετοχή των μαθητών μας σ’ αυτόν, ανεξαρτήτως διάκρισης ή τελικής κατάταξης.
Ευχόμαστε οι μαθητές μας να δράττονται πάντα τέτοιων ευκαιριών, προκειμένου να αποκτούν νέες γνώσεις, να αντλούν ικανοποίηση μέσω της κατάκτησης ενός στόχου και να τοποθετούν ψηλότερα τον πήχη για όλους τους συμμετέχοντες.
Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που εκγύμνασαν τα παιδιά και τα ενθάρρυναν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό, καθώς και σε όλους όσους συνέβαλαν στη διοργάνωση και την αδιάβλητη υλοποίησή του".
Ωστόσο, αυτό που οφείλουμε να τονίσουμε είναι ότι ο θεσμός αυτός λειτουργεί ως καταλύτης, με στόχο να διεγείρει το ενδιαφέρον των μαθητών προς τη Χημεία, να ενθαρρύνει την ενεργή ενασχόληση με αυτήν και να δημιουργήσει μια νέα δυναμική. Ως εκ τούτου, αυτό που πραγματικά αξίζει είναι η ίδια η ανταπόκριση σε μια τέτοια πρόκληση, δηλαδή η συμμετοχή των μαθητών μας σ’ αυτόν, ανεξαρτήτως διάκρισης ή τελικής κατάταξης.
Ευχόμαστε οι μαθητές μας να δράττονται πάντα τέτοιων ευκαιριών, προκειμένου να αποκτούν νέες γνώσεις, να αντλούν ικανοποίηση μέσω της κατάκτησης ενός στόχου και να τοποθετούν ψηλότερα τον πήχη για όλους τους συμμετέχοντες.
Θερμά συγχαρητήρια στους εκπαιδευτικούς που εκγύμνασαν τα παιδιά και τα ενθάρρυναν να λάβουν μέρος στον διαγωνισμό, καθώς και σε όλους όσους συνέβαλαν στη διοργάνωση και την αδιάβλητη υλοποίησή του".