Την άποψή του για το σύμφωνο περί συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών εξέφρασε, μετά από σχετική ερώτηση που του έγινε, ο Μητροπολίτης Σάμου και Ικαρίας κ. Ευσέβιος.
Αναλυτικά η θέση του για αυτό το κοινωνικό ζήτημα είναι η εξής: "Από την στιγμή κατά την οποία η Ιερά Σύνοδος ήδη από τον Ιούνιο είχε εκφράσει προς την Κυβέρνηση διά τεκμηριωμένης επιστολής Της, τόσο τις θέσεις της, όσο και τους προβληματισμούς της, οι οποίοι επικαιροποιήθηκαν και στην πρόσφατη συνεδρίαση της Δ.Ι.Σ. του Δεκεμβρίου και που δεν περιορίζονται σε μία στείρα νομικιστική θεώρηση του ζητήματος, αλλά επεκτείνονται στις συνέπειες της κινήσεως αυτής τόσο σε ηθικό, όσο και σε κοινωνικό επίπεδο, μας λυπεί η εμμονή της Πολιτείας να παραβιάζει διά νόμου πλέον την ανθρώπινη φύση, αλλά και τον νόμο του Θεού.
Πέρα από αυτό ένα τέτοιο νομοσχέδιο δείχνει και την αδιαφορία, αλλά και την αδυναμία της Πολιτείας να ενθαρρύνει την σταθερότητα των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ ετεροφύλων ζευγαριών, την πιστότητα και την υποστήριξή τους ακόμη και διά της πολυτεκνίας, κάτι που ιδιαιτέρως μας πονά στα παραμεθόρια, ακριτικά μας Νησιά. Δυστυχώς η Πολιτεία, ως μη ώφελε, καταφέρει στην πολύπαθη Ελληνική οικογένεια ένα μεγάλο ηθικό χτύπημα και μάλιστα με πρόσχημα την ελευθερία.
Ως γνωστόν παναθρωπίνως, και ιδίως στην Πατρίδα μας η οικογένεια είναι το υγιές, ηθικό και εθνικό κύτταρο της κοινωνία μας.
Όσοι ψήφισαν το σύμφωνο, που παραβιάζει την ανθρώπινη φύση και τον νόμο του Θεού και στέργουν στην παραμονή του ως νόμου του Κράτους μας, φέρουν ακέραια την ευθύνη για τις συνέπειες.
Όλοι μας αντιστεκόμαστε με αποφασιστικότητα. Παραμένουμε πιστοί στον νόμο του Θεού, όπως μας τον αποκάλυψε στη διδασκαλία Του ο Κύριός μας και τον διαφυλάσσουμε "ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ" στην Εκκλησία μας, αλλά και στην ομόφωνη αποδοχή της κοινωνίας, όπως φαίνεται στην από αρχαιοτάτων χρόνων θεώρηση του γάμου ως "ἀνδρός καί γυναικός συνάφειαν, συγκλήρωσιν τοῦ βίου τε παντός, θείου τε καί ἀνθρωπίνου δικαίου κοινωνία" κατά τον ορισμό του Ρωμαίου νομοδιδασκάλου Μοδεστίνου".
Πέρα από αυτό ένα τέτοιο νομοσχέδιο δείχνει και την αδιαφορία, αλλά και την αδυναμία της Πολιτείας να ενθαρρύνει την σταθερότητα των διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ ετεροφύλων ζευγαριών, την πιστότητα και την υποστήριξή τους ακόμη και διά της πολυτεκνίας, κάτι που ιδιαιτέρως μας πονά στα παραμεθόρια, ακριτικά μας Νησιά. Δυστυχώς η Πολιτεία, ως μη ώφελε, καταφέρει στην πολύπαθη Ελληνική οικογένεια ένα μεγάλο ηθικό χτύπημα και μάλιστα με πρόσχημα την ελευθερία.
Ως γνωστόν παναθρωπίνως, και ιδίως στην Πατρίδα μας η οικογένεια είναι το υγιές, ηθικό και εθνικό κύτταρο της κοινωνία μας.
Όσοι ψήφισαν το σύμφωνο, που παραβιάζει την ανθρώπινη φύση και τον νόμο του Θεού και στέργουν στην παραμονή του ως νόμου του Κράτους μας, φέρουν ακέραια την ευθύνη για τις συνέπειες.
Όλοι μας αντιστεκόμαστε με αποφασιστικότητα. Παραμένουμε πιστοί στον νόμο του Θεού, όπως μας τον αποκάλυψε στη διδασκαλία Του ο Κύριός μας και τον διαφυλάσσουμε "ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ" στην Εκκλησία μας, αλλά και στην ομόφωνη αποδοχή της κοινωνίας, όπως φαίνεται στην από αρχαιοτάτων χρόνων θεώρηση του γάμου ως "ἀνδρός καί γυναικός συνάφειαν, συγκλήρωσιν τοῦ βίου τε παντός, θείου τε καί ἀνθρωπίνου δικαίου κοινωνία" κατά τον ορισμό του Ρωμαίου νομοδιδασκάλου Μοδεστίνου".