Σελίδες

AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

17 Δεκ 2015

"Νήσος Σάμος", αλλά στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Μυτιλήνη-Μεστά Χίου


Και επίσημα έγινε γνωστό την Τετάρτη ότι το επιβατηγό-οχηματαγωγό "Ionian Queen" που απέκτησε πρόσφατα η Hellenic Seaways (HSW) θα μετονομαστεί σε "Νήσος Σάμος". Μόνο που το συγκεκριμένο πλοίο δεν θα ταξιδεύει, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, στη γραμμή της Σάμου, αλλά θα εκτελεί από το 2016 το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Μυτιλήνη - Μεστά Χίου.

Αυτά ανακοινώθηκαν χθες, στη διάρκεια γεύματος που παραχώρησαν στους εκπροσώπους του Τύπου στελέχη της εταιρείας στην Αθήνα.

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της HSW, Αντώνη Αγαπητό, η εταιρεία επέστρεψε στην κερδοφορία, φιλοδοξεί τα λειτουργικά κέρδη της να αγγίξουν τα 23 εκατομμύρια ευρώ.

"Με την κερδοφορία αυτή θα προχωρήσουμε σε μικρές επενδύσεις με τις δικές μας δυνάμεις, αφού δεν υπάρχει τράπεζα να χρηματοδοτεί σήμερα επενδύσεις και αυτές θα είναι για τη βελτίωση των παροχών και για να πάμε σε νέους προορισμούς, οι οποίοι θα φέρουν νέα έσοδα και έτσι θα μεγαλώσει η 'πίτα της ακτοπλοΐας" είπε ο κ. Αγαπητός.

"Υπάρχουν μέρη που δεν έχουν αναπτυχθεί τουριστικά, ενώ αξίζει και μπορούν να αναπτυχθούν. Πρόκειται για τα νησιά του Βορείου και του Ανατολικού Αιγαίου, όπως η Σάμος, αλλά και η Χίος, η Μυτιλήνη, η Λήμνος και ο Άι Στράτης" σημείωσε, λέγοντας ότι από τη Θεσσαλονίκη δεν υπάρχει κανένα δρομολόγιο για τα νησιά του Β. Αιγαίου.

"Εμείς θα τολμήσουμε εφέτος να κάνουμε το δρομολόγιο από τη Θεσσαλονίκη στη Μυτιλήνη και στα Μεστά Χίου, με το ΕΓ/ΟΓ 'Ionian Queen' το οποίο θα μετονομαστεί σε 'Νήσος Σάμος' και, παράλληλα, θα υπάρχουν τέσσερις συνδέσεις της Καβάλας με τη Μυτιλήνη" ανέφερε ο ισχυρός άνδρας της "Hellenic Seaways".

Σε ό,τι αφορά στην προοπτική σύνδεσης της Σμύρνης με νησιά του Βόρειου Αιγαίου, ο κ. Αγαπητός είπε ότι "προσπαθούμε να ανοίξουμε αυτή τη γραμμή", αλλά "πρέπει να μας αντιμετωπίσει η Τουρκία ως πλοία τακτικής γραμμής, όπως κάνει χρόνια τώρα η Ιταλία. Αν δεν γίνει αυτό, η τιμή των 20.000 ευρώ για κάθε προσέγγιση στο λιμάνι της Σμύρνης είναι αποτρεπτική γι' αυτή την προοπτική".

Πηγή: Α.Π.Ε-Μ.Π.Ε