Σελίδες

AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

22 Ιαν 2016

Τι έκανε ο Δήμος Σάμου για την τουριστική προβολή του νησιού

 

Απαντώντας σε σχετικά δημοσιεύματα που είδαν πρόσφατα το φως, η τοπική δημοτική Αρχή παρέθεσε προς ενημέρωση των δημοτών τις δράσεις που υλοποίησαν ο Δήμος και ο Δημοτικός Οργανισμός Τουρισμού για την τουριστική προβολή του νησιού.

Όπως αναφέρει σχετικά, "η Σάμος είχε διακριτή παρουσία σε μεγάλες τουριστικές εκθέσεις, τόσο στην Ελλάδα (Αθήνα, Θεσσαλονίκη), όσο και στο εξωτερικό (Αγγλία, Πολωνία, Ολλανδία, Κωνσταντινούπολη & Σμύρνη, Αυστρία, Ιταλία, Γερμανία).

Ειδικότερα στον τομέα της κρουαζιέρας, το περίπτερο του Δήμου στην έκθεση "Ποσειδώνια" κέρδισε τις εντυπώσεις και απέσπασε πολύ θετικά σχόλια.


Εκδόθηκε ένας σύγχρονος και καλαίσθητος τουριστικός Οδηγός για τη Σάμο 32 σελίδων σε 5 γλώσσες, δομημένος σε θεματικές ενότητες με πλούσιο φωτογραφικό υλικό.

Ενεργοποιήθηκαν 5 πέντε σημεία ψηφιακής ενημέρωσης επισκεπτών (infokiosk) με φωτογραφίες και χρήσιμες πληροφορίες.

Έγινε προβολή του νησιού μέσω διαφημιστικών καταχωρήσεων σε επιλεγμένα ξένα περιοδικά και ιστοσελίδες.

Οργανώθηκαν ποικίλες ενημερωτικές δράσεις (εκδηλώσεις, παρουσιάσεις σε ΜΜΕ,  διαδίκτυο & μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φωτογραφίες, αφίσες, ειδικός φάκελος κλπ.) στο πλαίσιο της υποψηφιότητας της Σάμου για πολιτιστική πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021, μέσα από τις οποίες προβλήθηκε  η παράδοση και ο πολιτισμός του νησιού και αναδείχθηκαν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του τόπου μας.

Δημιουργήθηκε μια λίστα εθελοντών με γνώση και εμπειρία στο τομέα,οι οποίοι σε συνεργασία με τον Δήμο συμβάλλουν στην προβολή του νησιού με τη συμμετοχή τους σε εκθέσεις, ημερίδες, συνέδρια, εργαστήρια κλπ.

Προβλέπεται ειδική ενότητα στην υπό σχεδιασμό νέα ιστοσελίδα του Δήμου για την τουριστική προβολή και προώθηση της Σάμου.

Εγκαινιάστηκαν συνεργασίες με την Ομοσπονδία Συνδέσμων Τουριστικών Γραφείων FedHATTA για την προβολή του νησιού, με το Εμπορικό Επιμελητήριο Σάμου για διαφημιστική προβολή  στο περιοδικό της Aegean, και με τη ναυτιλιακή εταιρεία «Δωδεκάννησος Seaways» για διαφημιστική προβολή στο διαδίκτυο και περιοδικό  "Dodekanisos".

Σχετικά με το προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα, το οποίο έχει άμεση συνάφεια με τον τουρισμό, είναι προφανές ότι επί της ουσίας υπερβαίνει τις  τοπικές αλλά και εθνικές δυνατότητες αντιμετώπισής του:

Είναι πρόβλημα που απειλεί ευθέως την ευρωπαϊκή συνοχή, και σε ευρωπαϊκό επίπεδο πρέπει να αντιμετωπιστεί—νηφάλια και συντονισμένα. 

Η δημοτική αρχή, σε συνεργασία με τις άλλες αρμόδιες αρχές και τους τοπικούς φορείς, διαχειρίστηκε με υποδειγματική αποτελεσματικότητα και σεβασμό στην ανθρώπινη αξιοπρέπεια το προσφυγικό κύμα των τελευταίων μηνών, κάτι που  έχει αναγνωριστεί και από την ίδια την κυβέρνηση.

Επιδιώξαμε ωστόσο όχι την προβολή αλλά την παραγωγή έργου, προκειμένου να διαφυλάξουμε τον κοινωνικό ιστό του νησιού. Άλλωστε τα έργα αποτελούν, μεσομακροπρόθεσμα, την ουσιαστικότερη επικοινωνιακή δράση.

Το προσφυγικό/μεταναστευτικό έχει ήδη προσλάβει τη μορφή μιας οξύτατης ανθρωπιστικής κρίσης, την οποία η Ευρώπη δεν έχει ακόμη καταλήξει και στη δίνη της οποίας βρίσκεται μπλεγμένη κατ’ εξοχήν η Ελλάδα.

Η έμπρακτη απόδειξη της ανθρωπιάς, της αλληλεγγύης, της συμπόνιας που χαρακτηρίζουν τον Έλληνα και ειδικότερα τον Σαμιώτη, είναι ίσως η καλύτερη διαφήμιση για τον τόπο μας στην ευρωπαϊκή κοινή γνώμη.

Με τον τρόπο αυτόν, σε συνδυασμό με την πρακτική διαχείριση του προβλήματος, ελαχιστοποιούνται και οι αρνητικές επιπτώσεις στον τουρισμό μας"
.