Σελίδες

AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

5 Δεκ 2016

Τουριστική προβολή της Σάμου στην Πολωνία


Ο Δήμος Σάμου συμμετείχε με ειδικά διαμορφωμένο δικό του περίπτερο στην έκθεση "GREEK PANORAMA" της Βαρσοβίας.

Η έκθεση είχε ως θέμα τον τουρισμό, τη μεσογειακή διατροφή και τα ελληνικά προϊόντα.

Το περίπτερο της Σάμου ήταν πλήρως εξοπλισμένο για την πληρέστερη προβολή των σαμιακών προϊόντων, της γαστρονομίας και των ειδικών θεματικών που εντάσσονται στην τουριστική αναβάθμιση του νησιού και την παρουσίασή του ως δελεαστικού προορισμού σε μια ευρύτατη αγορά.

Πρόκειται για μια πρωτοπόρο έκθεση που τελεί υπό την αιγίδα των υπουργείων Οικονομίας, Τουρισμού, του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, τον ΣΕΤΕ, την Ελληνική Επιτροπή της UNESCO, το Chef’s Club, την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αρχιμαγείρων, την ΗΑΤΤΑ κ.α καθώς και πλήθος αντίστοιχων φορέων από την Πολωνία και τις χώρες της Κεντρικής Ευρώπης.

Η συμμετοχή της Σάμου έτυχε μεγάλης προβολής καθώς έχει δημιουργηθεί ένα πλέγμα ισχυρών προωθητικών δραστηριοτήτων προς εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές σε χώρες με ρυθμούς οικονομικής ανάπτυξης από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους της Ευρώπης. Συγκεκριμένα, έχει ξεκινήσει τοποθέτηση αφισών σε ευρωπαϊκά δίκτυα μεταφοράς, internet promotion και καμπάνιες στα μεγαλύτερα portals και μέσα ενημέρωσης, αποστολή προσκλήσεων και ειδησεογραφικού υλικού, δυναμικές προωθήσεις στα διεθνή social media, εκπόνηση οπτικοακουστικού υλικού και επικοινωνιακή προώθηση στα διεθνή μέσα ενημέρωσης.

Στη φετινή έκθεση της Βαρσοβίας, έγινε αποκλειστική παρουσίαση της Ελλάδας και της Κύπρου σε θέματα τουρισμού, γαστρονομίας και μεσογειακής διατροφής. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αγορά της Πολωνίας είναι δυναμικά αναπτυσσόμενη καθώς αποτελεί την 8η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και την 21η σε παγκόσμια κλίμακα, βάσει του Α.Ε.Π. Έχει χαμηλό ιδιωτικό χρέος και νομισματική ευελιξία.


Σύμφωνα με τους οργανωτές, η έκθεση απευθύνεται σε 39 εκατομμύρια δυνητικούς καταναλωτές με μεγάλο ποσοστό νεανικού πληθυσμού, ενώ η Ελλάδα εμφανίζεται βάσει στοιχείων να αποτελεί το Νο 1 προορισμό για τους Πολωνούς τουρίστες. Με πλαίσιο την άνοδο του εισοδηματικού τους επιπέδου και προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης, έχουν στραφεί προς επιλεγμένους και νέους τουριστικούς προορισμούς που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον, αρχαιολογικούς και ιστορικούς χώρους, μεσογειακή διατροφή και οινική παραγωγή.

Πέραν του υλικού που διατέθηκε και των επιμέρους επαφών της Σαμιακής αποστολής για προώθηση της Σάμου, διοργανώθηκε ένα 1 προτζεκτ «βιωματικής» εμπειρίας με τα τοπικά προϊόντα της Σάμου για τους επισκέπτες, μέσα από την ειδική εκδήλωση γευσιγνωσίας.

Ο Δήμαρχος Μιχάλης Αγγελόπουλος δήλωσε: "Η ενίσχυση της Σάμου στην Πολωνική τουριστική αγορά είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός στόχος που θα έχει θετικά αποτελέσματα. Οι επαγγελματίες και οι εργαζόμενοι του χώρου αλλά και οι αρχές μέσω των βιωματικών εμπειριών που αναδεικνύουν το Σαμιακό πλούτο στο περιβάλλον, στον πολιτισμό, στη γαστρονομία, στις υποδομές δίνουν ποιοτικό πλεονέκτημα για το νησί μας".