AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

1 Οκτ 2013

Αύξηση των τουριστών από Σκανδιναβία στη Σάμο αναμένεται το 2014


Οι πολύ θετικές εντυπώσεις που άφησε η Σάμος στους τουρίστες που ταξίδεψαν φέτος στο νησί με την TUI, ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία τουρισμού στον κόσμο, και οι οποίες καταγράφηκαν σε σχετικό ερωτηματολόγιο ικανοποίησης πελατών (CSQ) τον Αύγουστο, φαίνεται πως θα αυξήσουν το ρεύμα τουριστών από την Σκανδιναβία στη Σάμο το 2014.

Σε σημερινή εκδήλωση που έγινε στην Αθήνα για την προβολή της τουριστικής έκθεσης Grekland Panorama (Στοκχόλμη, 14 - 16 Φεβρουαρίου 2014), υψηλόβαθμα στελέχη των tour operators που συμμετείχαν στην εκδήλωση έδωσαν ενδιαφέροντα στοιχεία για τις τάσεις από τις σκανδιναβικές αγορές για το 2014 και για τις κινήσεις τους.

Η Johanna Strand, Product Manager Greece της TUI Nordic, δήλωσε ότι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί του TUI Nordic φέτος ήταν η Σάμος, η Κρήτη, η Κως, η Μαρμαρίδα (Τουρκία) και η Ρόδος, δίνοντας το στίγμα της σημασίας που έχει η ελληνική αγορά για τον tour operator.

Για το 2014, τόνισε ότι προγραμματίστηκε ήδη αύξηση 6% της δυναμικότητας του TUI Nordic για την Ελλάδα, που σημαίνει περίπου 70.000 περισσότεροι επισκέπτες, ενώ υπογράμμισε ότι η αύξηση της ζήτησης για τη Σάμο είναι στο 84% ενώ για την Κω εκτινάσσεται σε ποσοστό 849%!

Η κ. Strand αποκάλυψε ότι οι ελληνικοί προορισμοί χάνουν έδαφος τελευταία σε ό,τι αφορά το επίπεδο των υπηρεσιών, ένα θέμα που όπως είπε θα πρέπει να προσέξουν οι Έλληνες επιχειρηματίες και κάλεσε ειδικά τους ξενοδόχους να διατηρήσουν τον παραδοσιακό χαρακτήρα των μονάδων τους και να προστατέψουν το αυθεντικό αίσθημα φιλοξενίας προς τους πελάτες τους, που αποτελεί και το συγκριτικό πλεονέκτημα της Ελλάδας έναντι των ανταγωνιστών της.

Ειδικά για το Grekland Panorama, υπογράμμισε ότι είναι μία μεγάλη και πολύ σημαντική προσφορά για τον ελληνικό τουρισμό αλλά και για τους ίδιους τους tour operators, στην προσπάθειά τους να «πουλήσουν» ευκολότερα Ελλάδα.

Πηγή: Tourism Lobby