AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

29 Νοε 2018

ΒΙΝΤΕΟ: Το εντυπωσιακό διπλό ουράνιο τόξο στη Σάμο!


Τη "μαγική" διαδικασία με την οποία σχηματίστηκε το πανέμορφο διπλό ουράνιο τόξο στην ανατολική Σάμο κατέγραψε καρέ-καρέ την Τετάρτη σε ένα βίντεο-timelapse ο διάσημος "κυνηγός" μετεωρολογικών φαινομένων, Μανώλης Θράβαλος!

Δείτε το παρακάτω βίντεο κατά προτίμηση σε πλήρη οθόνη (fullscreen)!

Important note for Google Translate users:
To watch the video please return to the untranslated version of this post. 


Ο Μανώλης Θράβαλος περιγράφει στη συνέχεια με ποιον ακριβώς τρόπο έφτιαξε το εντυπωσιακό βίντεο: "Μετά από μία μέρα ατελείωτων καταιγίδων στο νησί της Σάμου, ο ήλιος τελικά ξεπρόβαλε κάτω από τα σύννεφα λίγο πριν τη δύση του και μας χάρισε ένα υπέροχο διπλό ουράνιο τόξο.

Παρακολουθώντας την κίνηση των νεφών, είδα την πιθανότητα να εμφανιστεί αυτό το ουράνιο φαινόμενο και έτσι προετοιμάστηκα από νωρίς. Αποφάσισα να το καταγράψω σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια από ένα αγαπημένο σημείο, τον υδροβιότοπο της Αλυκής στη νοτιοανατολική Σάμο, μία περιοχή υψηλή περιβαλλοντικής σημασίας, στην οποία αυτήν την περίοδο ξεχειμωνιάζουν μεταξύ άλλων και τα εντυπωσιακά φλαμίνγκο.

Ενώ κατηφόριζα τον γεμάτο στροφές δρόμο προς την Αλυκή, είδα τον ήλιο στα δυτικά να κρύβεται οριακά πλέον από τα σύννεφα της καταιγίδας και ήμουν σίγουρος πλέον πως "διάβασα" σωστά την κατάσταση. Έφτασα στον υδροβιότοπο με ισχυρή βροχή που είχε μόλις αρχίσει να φωτίζεται από τον ήλιο. Καθώς το φως του ξεχυνόταν στην πυκνή βροχοκουρτίνα που είχα μπροστά μου, ένα υπέρλαμπρο ουράνιο τόξο ξεκίνησε να σχηματίζεται, ολοκληρώνοντας το ημικύκλιο λίγα δευτερόλεπτα αργότερα. Πασχίζοντας να στήσω τον εξοπλισμό μου εν μέσω θυέλλης, πρόσεξα ότι πολλά από τα άγρια πουλιά της περιοχής άρχισαν να πετούν προς το ουράνιο τόξο και αναρωτήθηκα... Απολαμβάνουν άραγε και αυτά, όπως και οι άνθρωποι, αυτές τις στιγμές που η φύση δίνει παράσταση; 

Συνεπαρμένος από τις σκέψεις μου, πάτησα στη συνέχεια το ΟΝ στο ιντερβαλόμετρό μου για να ξεκινήσει να καταγράφει τις λήψεις με τις οποίες δημιούργησα αυτό το timelapse. Θα χαρώ αν απολαύσετε το βίντεο όσο και εγώ το ουράνιο θέαμα που σχηματίστηκε μπροστά στα μάτια μου και αποτυπώθηκε για πάντα στο μυαλό μου"

Αρχική δημοσίευση στο My Samos Blog: www.my-samos.blogspot.com