AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

30 Αυγ 2014

Ο Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους ευχαριστεί τους πολίτες


Ο απερχόμενος αντιπεριφερειάρχης Σάμου, Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους με γραπτή δήλωσή του ευχαριστεί τους πολίτες της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων για την εκτίμηση και την εμπιστοσύνη τους ενώ κάνει και έναν σύντομο απολογισμό του έργου του και των συνεργατών του στην Αντιπεριφέρεια Σάμου. Δείτε τι δήλωσε αναλυτικά:

"Με τη λήξη της θητείας μου την 31η Αυγούστου 2014, ως Αντιπεριφερειάρχης της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου, όλους τους πολίτες για την εκτίμηση, την εμπιστοσύνη και τη στήριξη στο πρόσωπό μου.

Κατά τη διάρκεια της θητείας μου, εργάστηκα με όλες μου τις δυνάμεις με συνέπεια στις αρχές και στις αξίες μου, προκειμένου να σταθώ αντάξιος των κρίσιμων και δύσκολων περιστάσεων, των προκλήσεων της εποχής και των προσδοκιών και απαιτήσεων των πολιτών.

Η Περιφερειακή Ενότητα Σάμου δεν απετέλεσε μετεξέλιξη της πρώην Νομαρχίας. Οι δομές των Υπηρεσιών οργανώθηκαν και λειτούργησαν από μηδενική βάση. Κάτω από αντίξοες οικονομικές συνθήκες και την περικοπή κατά 67% των πόρων, καθώς και την υποστελέχωση των υπηρεσιών πετύχαμε με την καθοριστική συμβολή των εργαζομένων να παραχθεί ένα έργο ουσιαστικό και πολύπλευρο, προϊόν συλλογικής δουλειάς. Η ενότητα στη δράση μας αποτελεί την εκ των ουκ άνευ συνθήκη για την αντιμετώπιση των αντιλαϊκών νεοφιλελεύθερων πολιτικών των μνημονίων και της τρόικας που καταστρέφουν τη ζωή της συντριπτικής πλειοψηφίας των πολιτών.

Σε ό,τι με αφορά, συνεχίζω να είμαι παρών στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες που δίνουν δικαίωμα στη μόρφωση, στην εργασία, στον πολιτισμό, στην αξιοπρέπεια και στη ζωή.

Εύχομαι σε όλες και όλους υγεία, δύναμη και νικηφόρους αγώνες.

                                                           Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους
                                                          Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Σάμου "


Παράλληλα, από το γραφείο του αντιπεριφερειάρχη δόθηκε στη δημοσιότητα  ένας πίνακας με τις μελέτες και τα έργα που υλοποίησε η Περιφερειακή Ενότητα Σάμου την περίοδο 2011-2014: