AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

12 Ιουν 2019

Ποια είναι η υποψήφια του ΚΙΝ.ΑΛ για τις βουλευτικές εκλογές στη Σάμο


Ανακοινώθηκε την Τετάρτη από το Κίνημα Αλλαγής η πρώτη υποψήφια βουλευτής του κινήματος για την εκλογική περιφέρεια Σάμου.

Η γυναίκα υποψήφια στις βουλευτικές εκλογές της 7ης Ιουλίου είναι η Νίκη Βούλγαρη.


Σύντομο βιογραφικό:

Γεννήθηκα το 1985 στην Αθήνα. Μεγάλωσα και ζω στους Φούρνους Κορσεών από όπου και είναι η καταγωγή μου. Στους Φούρνους τέλειωσα το Δημοτικό και το Γυμνάσιο Λύκειο Φούρνων και συνέχισα τις σπουδές μου στην Αθήνα αποκτώντας πτυχίο στην Πληροφορική και τα Δίκτυα.

Γύρισα το 2010 στον τόπο μου όπου δημιούργησα μια μικρή επιχείρηση στον κλάδο του διαδικτύου μέχρι το 2013. Επίσης έχω εργασθεί σε επιχειρήσεις που αφορούν τον τουρισμό. Από το 2015 ασχολούμαι με τα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μου, δημιουργώντας μαζί με αρκετά παιδιά της ηλικίας μου τον Πολιτιστικό σύλλογο "Κοράσιαι Νήσοι" όπου από τον Μάιο του 2018 τελώ χρέη Προέδρου του Συλλόγου. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα βήμα παραπάνω.

Με χαρά, υπευθυνότητα και υψηλή αίσθηση του χρέους λαμβάνω συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος Αλλαγής. Με τις γνώσεις, την όρεξη και την εμπειρία που έχω θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου και συλλογικά το νομό μας. Συμμετέχω για να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην επίλυση των προβλημάτων (ανεργία, υγεία, ακτοπλοΐα, παιδεία, αθλητισμός) που αντιμετωπίζουν σήμερα τα περισσότερα νησιά μας.

Αρχική δημοσίευση στο My Samos Blog: www.my-samos.blogspot.com