AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

9 Απρ 2014

Το Γυμνάσιο Καρλοβασίων στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας


Στο 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας συμμετείχε το Σάββατο 5 Απριλίου το Γυμνάσιο Καρλοβασίων. Το σχολείο συνδέθηκε εξ' αποστάσεως μέσω Διαδικτύου, με το αμφιθέατρο του 5ου ΓΕΛ Μυτιλήνης, όπου πραγματοποιούνταν οι παρουσιάσεις των ψηφιακών εργασιών των σχολείων του Βορείου Αιγαίου.

Οι μαθητές του Γυμνασίου συμμετείχαν με εργασίες που εκπόνησαν στα πλαίσια του εργαστηρίου ψηφιακής δημιουργίας, που πραγματοποιούνταν από τις αρχές του χρόνου, σε εβδομαδιαία βάση, ως συμπληρωματική δράση, του πολιτιστικού προγράμματος “Λέσχη Ανάγνωσης Υπατία του Γυμνασίου Καρλοβασίων”.

Οι Σαμιώτες μαθητές εμπνεύστηκαν από την ανάγνωση των βιβλίων που μελετώνται φέτος στη λέσχη ανάγνωσης (“Η φάρμα των ζώων του Τζωρτζ Όργουελ” και “Ο μέτοικος και η συμμετρία” του Τεύκρου Μιχαηλίδη) και παρουσίασαν αφιερώματα στον Όργουελ, ψηφιακά κόμικς που διηγούνται ή διακωμωδούν την ιστορία του διηγήματος, μία ηλεκτρονική παρουσίαση του χαράκτη Μαουριτς Κορνέλις Έσερ, βασικού χαρακτήρα του 2ου διηγήματος) και αντίστοιχες επεκτάσεις των λημμάτων “Έσερ” και “Φάρμα των Ζώων” στην Ελληνική Βικιπαίδεια.

Υπεύθυνοι καθηγητές ήταν οι:

Βαρσαμή Παναγιώτα, Δρίτσας Δημήτριος – Αδαμάντιος, Παπαδόπουλος Χρήστος, Ρόγα Ελένη, Ροκοπάνος Νικόλαος.

Δείτε φωτογραφίες από την συμμετοχή  του Γυμνασίου Καρλοβασίων στο 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας:






Οι καθηγητές του Γυμνασίου Καρλοβασίων ευχαριστούν:

•    Τον Σχολικό Σύμβουλο Πληροφορικής Β. Αιγαίου, Τιμολέοντα Θεοφανέλλη, που συντόνισε το Φεστιβάλ και

•    Το προσωπικό του Κέντρου Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών Λέσβου (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ) για την άρτια τεχνική υποστήριξη του Φεστιβάλ.

Τέλος “εύχονται ανάλογη συνέχεια σε όσους μαθητές συμμετείχαν και ελπίζουν να αποτελέσουν παράδειγμα προς μίμηση σε όσους θέλουν να εκφράσουν τη δημιουργικότητά τους στη σημερινή ψηφιακή εποχή”.