AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

19 Ιουν 2016

Η Ύπατη Αρμοστεία του Ο.Η.Ε βραβεύει νηπιαγωγείο της Σάμου!


Ένα απλό και συγκινητικό ραδιοφωνικό μήνυμα που ετοίμασε το Νηπιαγωγείο του Μαραθόκαμπου, στη Σάμο, κέρδισε πρόσφατα το δεύτερο βραβείο σε σύνολο 129 συμμετοχών στην κατηγορία "Ραδιοφωνικό Μήνυμα" στο 3ο Πανελλήνιο Μαθητικό Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου με τίτλο "Κάν’το Να Ακουστεί".

Η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες συμμετείχε στην αξιολόγηση των συμμετοχών με θέμα τους πρόσφυγες.

Κλιμάκιό της επισκέφθηκε το σχολείο και παρέδωσε στους μικρούς μαθητές, μικρά δωράκια ώς αναγνώριση της προσπάθειάς τους, διπλώματα συμμετοχής και ένα συγχαρητήριο μήνυμα από τον αντιπρόσωπο του Γραφείου της στην Ελλάδα, Philippe Leclerc. 

Με φόντο το Αιγαίο, ο μικρός Νικόλας απήγγειλε εκ νέου, ζωντανά, το περιεχόμενο του ραδιοφωνικού μηνύματος*, ενώ τα υπόλοιπα παιδιά μίλησαν για τα όνειρά τους για το μέλλον, όπως θα έκαναν και τα παιδιά-πρόσφυγες: άλλο θέλει να γίνει δάσκαλος, άλλο οδηγός μπουλντόζας, αρκετά θέλουν να γίνουν δάσκαλοι και δασκάλες.

Ακούστε ή διαβάστε παρακάτω το κείμενο του ραδιοφωνικού μηνύματος: 



* "Είμαι ο Νικόλας. Μένω στη Σάμο. Έχω οικογένεια, σχολείο κι ένα όμορφο σπίτι. Έχω αυτοκινητάκια, φίλους, μαθαίνω Αγγλικά και παραδοσιακούς χορούς. Κάθε μέρα από το παράθυρο του σχολείου μου βλέπω το Αιγαίο. Βλέπω ότι κάθε μέρα έρχονται στο νησί μου βάρκες με παιδάκια. Θέλω να κάνω πολλά για αυτά. Να τους δώσω φαγητό, σπίτι και αγάπη. Να τους δώσω μια ζωγραφιά, να τους δώσω μία πορτοκαλιά για να τρώνε πορτοκάλια. Να σταματήσω τον πόλεμο. Μα δεν μπορώ.

Είμαι ο Νικόλας. Μένω στη Σάμο. Ξέρω ότι κάθε μέρα έρχονται στο νησί μου βάρκες με παιδάκια. Θέλω να κάνω πολλά για αυτά. Μακάρι να ήμουν μεγαλύτερος".


Το 3ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ Μαθητικού Ραδιοφώνου συνδιοργάνωσαν η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, η Επιστημονική Εταιρία “European School Radio - το πρώτο Μαθητικό Ραδιόφωνο”, o Οργανισμός Πολιτισμού Αθλητισμού & Νεολαίας Δήμου Αθηναίων και η Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων”.

Πηγή κειμένου και φωτογραφίας: Σελίδα της UNHCR Greece στο Facebook