Το αγκυροβολημένο από τον Φεβρουάριο του 2015 στο Καρλόβασι πλοίο "Μυτιλήνη" της NEL Lines θα βγει προσεχώς σε πλειστηριασμό, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας "Δημοκράτης" της Λέσβου.
Ο πλειστηριασμός θα γίνει στο Καρλόβασι στις 20 Απριλίου και η τιμή πρώτης προσφοράς είναι 200 χιλιάδες ευρώ.
"Σε περίπτωση που δεν υπάρξει πλειοδοτικό ενδιαφέρον κατά την ως άνω ορισθείσα ημερομηνία, το κατασχεθέν θα κατακυρωθεί στην επισπεύδουσα εταιρεία"Jotun Ελλάς ΕΠΕ", εάν το ζητήσει, στην τιμή της πρώτης προσφοράς.
Σε περίπτωση που δεν υποβληθεί σχετική αίτηση, θα επισπευσθεί επαναληπτικός (πρώτος) πλειστηριασμός μέσα σε 14 ημέρες, δηλαδή στις 4/5/2016, με τιμή πρώτης προσφοράς το 1/2 της εκτιμηθείσης αξίας του κατασχεθέντος, δηλαδή 150.000 και εγγυοδοσία (σε μετρητά ή με εγγυητική επιστολή τράπεζας διάρκειας τουλάχιστον ενός μήνα ή με επιταγή εκδόσεως τράπεζας ή άλλου πιστωτικού ιδρύματος) ίση προς το 30% της ως άνω τιμής πρώτης προσφοράς.
Σε περίπτωση που και στον επαναληπτικό (πρώτο) πλειστηριασμό δεν γίνει κατακύρωση, θα επακολουθήσει η προβλεπόμενη διαδικασία για την επίσπευση διενέργειας και νέου επαναληπτικού πλειστηριασμού, με κατώτερη τιμή πρώτης προσφοράς ή με ελεύθερη εκποίηση του κατασχεθέντος".
Σε περίπτωση που δεν υποβληθεί σχετική αίτηση, θα επισπευσθεί επαναληπτικός (πρώτος) πλειστηριασμός μέσα σε 14 ημέρες, δηλαδή στις 4/5/2016, με τιμή πρώτης προσφοράς το 1/2 της εκτιμηθείσης αξίας του κατασχεθέντος, δηλαδή 150.000 και εγγυοδοσία (σε μετρητά ή με εγγυητική επιστολή τράπεζας διάρκειας τουλάχιστον ενός μήνα ή με επιταγή εκδόσεως τράπεζας ή άλλου πιστωτικού ιδρύματος) ίση προς το 30% της ως άνω τιμής πρώτης προσφοράς.
Σε περίπτωση που και στον επαναληπτικό (πρώτο) πλειστηριασμό δεν γίνει κατακύρωση, θα επακολουθήσει η προβλεπόμενη διαδικασία για την επίσπευση διενέργειας και νέου επαναληπτικού πλειστηριασμού, με κατώτερη τιμή πρώτης προσφοράς ή με ελεύθερη εκποίηση του κατασχεθέντος".
Τα παραπάνω αναφέρονται στην κατασχετήρια έκθεση, όμως κανείς δεν μπορεί να προδιαγράψει το αποτέλεσμα του πλειστηριασμού και αν τελικά θα υπάρξει ενδιαφέρον.
Αξίζει να σημειωθεί ότι προ ημερών, ως λύση για την εύρεση χώρου φιλοξενίας των μεταναστών στην Σάμο, ήταν και η αξιοποίηση του συγκεκριμένου πλοίου, στο οποίο προσφέρθηκε να μεταφέρει τους αναξιοπαθούντες, μεγάλη Μ.Κ.Ο με λεωφορεία.
Η εταιρεία από την πλευρά της κρατά στάση σιωπής, όμως η όλη διαδικασία γεννά ερωτηματικά, για την πραγματική διάσταση των πραγμάτων.
Πηγή: Dimokratis.gr