AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

17 Σεπ 2014

Ελλείψεις εκπαιδευτικών στα σχολεία της Σάμου


Για "κενά Παιδείας" στον Νομό Σάμου κάνει λόγο ο τοπικός Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών.

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης του νησιού, "μέχρι αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολλά σχολεία στο νομό μας που πλήττονται ανεπανόρθωτα από μια άνευ προηγουμένου αδιαφορία και αναλγησία του υπουργείου (Παιδείας).

Η αλήθεια είναι ότι είχαμε ξαναδεί δασκάλους να μπαίνουν ασθμαίνοντας την ημέρα του αγιασμού προσπαθώντας και οι ίδιοι να ενσωματωθούν πρώτα αυτοί στο καινούριο περιβάλλον, να λύσουν τα προσωπικά ζητήματα μεταστέγασης, μετακίνησης ή ό,τι άλλο προέκυπτε από μια τοποθέτηση 'της τελευταίας στιγμής', ταυτόχρονα με τη γνωριμία με το καινούριο σχολείο, τα παιδιά, τα υλικά, τους συναδέλφους.

Αυτό όμως που συμβαίνει μέχρι και σήμερα είναι πραγματικά άνευ προηγουμένου. Σχολεία που αναγκάζονται να συμπτύξουν τάξεις σε τμήματα των 40 μαθητών, ολοήμερα που δεν έχουν λειτουργήσει ακόμη, νηπιαγωγεία που παραμένουν κλειστά και φυσικά ούτε λόγος για εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων",
αναφέρει, μεταξύ ο άλλων, ο σύλλογος.

Καταγγέλλει την "απαράδεκτη πολιτική της κυβέρνησης και της Ε.Ε., που στο όνομα της περικοπής των δημοσίων δαπανών κι ενός 'ματωμένου' πρωτογενούς πλεονάσματος, περιστέλλει τα ζωτικά μορφωτικά δικαιώματα του πιο δυναμικού και ελπιδοφόρου τμήματος ολόκληρης της κοινωνίας μας, της νεολαίας, ενώ ταυτόχρονα παίζει με την αγωνία χιλιάδων αδιόριστων εκπαιδευτικών".

Οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί της Σάμου ζητούν :

* "άμεσο διορισμό εκπαιδευτικών και κάλυψη όλων των κενών (δασκάλων, νηπιαγωγών και ειδικοτήτων) με κονδύλια από τον κρατικό προϋπολογισμό,

* άμεσο διορισμό επιπλέον νηπιαγωγών και θεσμοθέτηση του β΄ χρόνου προσχολικής αγωγής, ώστε όλα τα νήπια α΄ και β΄ ηλικίας να μπορούν να παρακολουθούν απρόσκοπτα το πρόγραμμα του νηπιαγωγείου,

* άμεση στήριξη και στελέχωση των δομών της Ειδικής αγωγής, δημιουργία επιπλέον τμημάτων ένταξης και διορισμό εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης,

* άμεση επίλυση του προβλήματος της μετακίνησης των μαθητών, ώστε να μην διακοπεί ούτε στιγμή η φοίτησή τους
".