AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

26 Ιουν 2015

ΒΙΝΤΕΟ: Σαμιώτικης καταγωγής ο πρώτος των πρώτων στις πανελλαδικές!


Σαμιώτης κατά το ήμισυ είναι ο Φαίδων Ανδρεαδάκης, ο κορυφαίος σε επίδοση υποψήφιος των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, καθώς ο πατέρας του, Γιάννης, είναι από το Πυθαγόρειο της Σάμου!

Ο 18χρονος Φαίδων, αποφοίτησε πρόσφατα από το 6ο Γενικό Λύκειο Λαμίας και συγκέντρωσε 19.880 μόρια στο 2ο και 4ο επιστημονικό πεδίο, γράφοντας 20 στα Μαθηματικά, στη Χημεία, στη Φυσική Κατεύθυνσης και στη Φυσική Γενικής Παιδείας, 19,5 στη Βιολογία Κατεύθυνσης και 19,1 στην Έκθεση!

"Διάβασα αρκετά κι ήμουν αφοσιωμένος στο στόχο μου. Δεν ήταν δουλειά ενός έτους ή λίγων ετών, αλλά δουλειά που ξεκίνησε ακόμη κι από το Δημοτικό. Ήμουν πάντα καλός μαθητής κι έκανα φροντιστήριο σε όλο το Λύκειο. Οι γονείς είναι και οι δύο εκπαιδευτικοί και χάρηκαν πολύ για την επιτυχία μου. Νιώθουν δικαίωση που οι θυσίες που έκαναν έπιασαν τόπο", δήλωσε στο protothema.gr ο Φαίδων, που είναι σίγουρος για το επόμενο βήμα του. 

"Θα δηλώσω Φυσικό Αθηνών. Πάντα αυτό ήθελα να σπουδάσω. Η Φυσική μου αρέσει και την θεωρώ ιδιαίτερα γοητευτική επιστήμη", τονίζει, προσθέτοντας πως οι συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί επί της παρούσης στη χώρα ναι μεν τον προβληματίζουν, αλλά, εκείνος δεν απογοητεύεται.

"Η κατάσταση που επικρατεί στη χώρα είναι δεδομένη και τη γνωρίζουμε όλοι. Μακάρι να μην ήταν έτσι και να ήταν καλύτερα τα πράγματα. Δεν απογοητεύομαι και πιστεύω πως δεν πρέπει να απογοητεύομαι ως νέος, γιατί πάντα πρέπει να κοιτάμε μπροστά. Εγώ θα παλέψω για το καλύτερο", δηλώνει σχετικά στο protothema.gr ο Φαίδων, καταλήγοντας στα εξής: "Θέλω να μείνω στην Ελλάδα, αλλά αυτή η επιθυμία δε θέλω να μου στερήσει μία διεύρυνση γνώσεων που μπορεί να μου προσφέρει  το εξωτερικό. Εννοείται πως όλοι θέλουμε να στηρίξουμε τον τόπο μας και να αλλάξουν τα πράγματα, ώστε να μπορέσουν να γυρίσουν πίσω όλοι όσοι έφυγαν και να βοηθήσουν η Ελλάδα να φτάσει εκεί ψηλά που πρέπει να φτάσει".


Δείτε τη συνέντευξη που έδωσε ο αριστούχος Φαίδων Ανδρεαδάκης στον δημοσιογράφο Προκόπη Αγγελόπουλο για το News4All.gr, στην οποία, μεταξύ άλλων, δηλώνει ότι θα περάσει τις διακοπές του στη Σάμο!



Πηγές: Protothema.gr και News4All.gr (βίντεο)