Φωτογραφία του Στέλιου Δεμερτζή |
Στην πρώτη μεγάλη δράση που πραγματοποιείται από 10 έως 13 Σεπτεμβρίου, γνωστοί και δημοφιλής bloggers/influencers με συνολικά 700.000 μοναδικούς ακολούθους μηνιαίως, ταξιδεύουν στη Σάμο, με σκοπό να γνωρίσουν τα μοναδικά πλεονεκτήματα του προορισμού, καθώς και τις εναλλακτικές δράσεις που προσφέρει στους επισκέπτες του.
Το Γραφείο Ε.Ο.Τ επέλεξε την Σάμο, στο πλαίσιο της ενίσχυσης προβολής της ως προορισμού, διάρκειας ενός έτους, στην τουριστική ιστοσελίδα Zoover.nl, την πλέον δημοφιλή και μεγαλύτερη πλατφόρμα τουριστικών αξιολογήσεων στην Ολλανδία που απευθύνεται στο ευρύ κοινό με 1,3 εκατομμύρια μοναδικούς επισκέπτες μηνιαίως. Η αρθρογραφία που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, θα αναρτηθεί στα δημοφιλή Μέσα που διαχειρίζονται οι bloggers, καθώς και στην πλατφόρμα zoover.nl.
Στην δεύτερη δράση η Σάμος επίσης επιλέχτηκε στο πλαίσιο της στοχευμένης επικοινωνιακής πολιτικής του Ε.Ο.Τ για μεγιστοποίηση της προβολής της Ελλάδας στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ως προορισμός στην προωθητική δράση «100 Ολλανδοί bloggers@100 ελληνικοί προορισμοί».
Στόχος της ανωτέρω ενέργειας είναι η παρουσίαση της Ελλάδας ως πολυθεματικού προορισμού με εναλλακτικά προϊόντα σε διευρυμένο και ποικιλόμορφο κοινό ανάλογα με την ομάδα στόχο του κάθε blogger. Την Σάμο θα επισκεφτεί η Ολλανδή Ταξιδιωτική blogger Sherena Kishum με 7.000 pageviews στην ιστοσελίδα www.reisenergie.nl.
To blog της απευθύνεται σε κοινό ηλικίας 25+ που θέλει να εξερευνήσει νέους προορισμούς ιδιαίτερης φυσικής ομορφιάς και ενδιαφέρεται για την αυθεντικότητα και την γαστρονομία. Η blogger μέσα από την δική της εμπειρία ανακαλύπτει τον προορισμό, καταγράφει εντυπώσεις και προτείνει δράσεις, περιηγήσεις στους αναγνώστες της.