AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

17 Ιουν 2014

Ο "Πάριος" της Βραζιλίας είναι Σαμιώτης!


Τραγουδά σε έξι διαφορετικές γλώσσες, λατρεύει τον Πάριο, το κανάλι που διατηρεί στο YouTube σπάει τα ταμεία κι όταν έρχεται η ώρα να πιάσει ελληνικούς στίχους ανατριχιάζει… Ο Κώστας Καζάκος, ή Patrick Dimon για τους Βραζιλιάνους, είναι ο Έλληνας από τους Μυτιληνιούς Σάμου ο οποίος μαγεύει τα εκατομμύρια κόσμου που ακούν τραγούδια του στη Λατινική Αμερική.

Με αφετηρία το νησί του Πυθαγόρα, έφυγε από την Ελλάδα το 1950 και ως "καλλιτεχνικός" μετανάστης έζησε σε Ουρουγουάη, Χιλή, Αργεντινή και τα τελευταία 35 χρόνια στη Βραζιλία.

Όλα αυτά τα χρόνια πρόλαβε και έβγαλε 35 δίσκους, ενώ το 1980 γνώρισε τεράστια επιτυχία με ένα τραγούδι που έπαιξε σε βραζιλιάνικο σίριαλ και πούλησε πάνω από 5.000.000 αντίτυπα!

Είναι ο μοναδικός Ελληνοβραζιλιάνος τραγουδιστής και το μόνο που ξέρει να κάνει καλά - όπως λέει ο ίδιος - είναι να τραγουδά. Με αυτό ζει, με αυτό κατέκτησε τον κόσμο της Λατινικής Αμερικής. Ο Patrick Dimon σήμερα ζει στο Σάο Πάολο, μια πόλη που κάποτε είχε 150.000 Έλληνες, αλλά σήμερα ζουν εκεί μόλις 20.000.

"Για μένα το τραγούδι είναι το παν. Η ζωή μου όλη. Έχω πολλά χρόνια στη Βραζιλία. Μεγάλωσα εδώ, έκανα οικογένεια. Είμαι περήφανος ως Έλληνας. Το φωνάζω παντού ότι κατάγομαι από το νησί του Πυθαγόρα. Το λέω κάθε φορά που ανεβαίνω στο πάλκο. Η Ελλάδα θα βγει και πάλι δυνατή από αυτή την κρίση. Εγώ έρχομαι κάθε χρόνο. Πηγαίνω στη Σάμο και στην Αθήνα. Το τέλος της ζωής μου θέλω να είναι στο χωριό μου, το Πυθαγόρειο. Είμαι πολύ δεμένος με τον τόπο μου παρότι λείπω 65 χρόνια.

Η ζωή μου εδώ κυλά μόνο με τραγούδι και συναυλίες. Ταξιδεύω σε όλη την Λατινική Αμερική και κάνει ελληνικές βραδιές στις οποίες σπάμε πιάτα! Στην Ελλάδα μπορεί να έχει σταματήσει αυτό το έθιμο, αλλά εδώ το κρατάω με νύχια και με δόντια
", λέει ο Κώστας Καζάκος στο Contra.gr και συνεχίζει ποδοσφαιρικά:

"Είμαι χαρούμενος που η Ελλάδα ήρθε στο μουντιάλ της Βραζιλίας. Από ποδόσφαιρο δεν γνωρίζω πολλά, όμως πήγα στον αγώνα με την Κολομβία, όπως θα κάνω και με τους άλλους δύο. Απογοητεύτηκα λίγο από το 3-0, αλλά πιστεύω ότι θα κερδίσουμε και την Ιαπωνία και την Ακτή Ελεφαντοστού".

Πηγή: Άρθρο του Αποστόλη Χορτάτου στο Contra.gr