Σε ανακοίνωση για τα προβλήματα που προέκυψαν από τις ακυρώσεις πτήσεων προχώρησε τη Δευτέρα η Astra Airlines. Η αεροπορική με έδρα την Θεσσαλονίκη, που φέτος συμπληρώνει δέκα χρόνια πτητικού έργου και στη Σάμο, βρίσκεται σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση.
Τις τελευταίες ημέρες έχει προχωρήσει σε ακύρωση αρκετών πτήσεων ενώ έχει απενεργοποιήσει το σύστημα κρατήσεων στην εταιρική της σελίδα. Παράλληλα ένα ακόμη σημάδι που δείχνει ότι η εταιρεία βρίσκεται σε ιδιαίτερα δύσκολη θέση είναι ότι το τηλεφωνικό κέντρο της Astra Airlines είναι "νεκρό".
Εξετάζονται οι αποζημιώσεις
Τη Δευτέρα η εταιρεία προχώρησε σε ανακοίνωση για να ενημερώσει όσους είναι κατόχους εισιτηρίων. Σύμφωνα με αυτή: "Η εταιρεία (σ.σ. Astra Airlines) ενημερώνει το επιβατικό κοινό σχετικά με τις πτήσεις που ακυρώθηκαν πρόσφατα ότι τα αιτήματα για την αποζημίωση των επιβατών θα εξεταστούν και θα απαντηθούν μέχρι την 15-11-2019. Ζητούμε συγγνώμη για την αναστάτωση που προκλήθηκε και εργαζόμαστε για την ομαλή και εύρυθμη συνέχιση των πτήσεων μας.
Το τελευταίο φαντάζει δύσκολο καθώς σύμφωνα με πληροφορίες η κατάσταση στην Astra Airlines έχει μπει στο μικροσκόπιο της ΥΠΑ η οποία εξετάζει την βιωσιμότητα της για να δώσει το πράσινο φως ώστε να συνεχίσει το πτητικό της έργο. Η Astra Airlines, που έχει ως βάση της το αεροδρόμιο Μακεδονία, εκτελεί απευθείας πτήσεις από και προς Θεσσαλονίκη προς Χίο, Μυτιλήνη, Σάμο, Λήμνο, Ικαρία, Ηράκλειο και Κω. Όπως και από Αθήνα προς Χίο, Κοζάνη, Καστοριά και Ικαρία.
Η Astra Airlines πραγματοποίησε την πρώτη εμπορική της πτήση τον Ιούλιο του 2008, ενώ από το 2015 δημιούργησε βάση στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και τεχνική βάση στον Ηράκλειο. Ο στόλος της αποτελείται από τέσσερα ιδιόκτητα αεροσκάφη".