AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

2 Σεπ 2014

Το μήνυμα του νέου Αντιπεριφερειάρχη Σάμου, Νίκου Κατρακάζου


Μήνυμα με την ευκαιρία της ανάληψης των καθηκόντων του ως Αντιπεριφερειάρχης Σάμου εξέδωσε ο Νίκος Κατρακάζος. Στο μήνυμα του αυτό αναφέρει αναλυτικά τα εξής:

"Αγαπητοί συμπατριώτες στη Σάμο, την Ικαρία, τους Φούρνους και τη Θύμαινα. Με την ευκαιρία της εγκατάστασης της νέας Περιφερειακής Αρχής και την ανάληψη των καθηκόντων μου από σήμερα, 1/9/14 ως Αντιπεριφερειάρχη της Περιφερειακής ενότητας Σάμου νιώθω την ανάγκη να επικοινωνήσω μαζί σας στην αρχή αυτής της νέας περιόδου, που ξεκινάει για τον τόπο μας.

Όλοι μας και εγώ προσωπικά έχουμε πλήρη συναίσθηση της εντολής που με τόσο ισχυρό τρόπο μας δώσατε στις πρόσφατες εκλογές και νιώθουμε ολοκάθαρα τις προσδοκίες σας αλλά και τις υποχρεώσεις που αυτή μας δημιουργεί.

Όμως για να πετύχουμε στο έργο που αναλαμβάνουμε δεν αρκεί το όραμά μας και η όρεξη που έχουμε για δουλειά.

Είναι απαραίτητη και η δική σας συνεργασία και συμβολή. Θέλω να ξέρετε ότι για όλη της θητείας μου, η πόρτα του γραφείου θα είναι ανοιχτή για όλους, για τους φορείς, τις επαγγελματικές και κοινωνικές ομάδες, αλλά και για κάθε κάτοικο ξεχωριστά.

Εξάλλου, όπως έκανα μέχρι σήμερα, δεν θα πάψω να κινούμαι και να εργάζομαι μέσα στο κέντρο της κοινωνίας μας και της τοπικής μας ζωής.

Θέλω με την ευκαιρία να ξεκαθαρίσω ότι συνειδητή μου επιλογή, κατά τη διάρκεια της θητείας μου, θα είναι να δώσω βάρος στην ουσιαστική δουλειά και λιγότερο βάρος στην παρουσία μου στις κοινωνικές και άλλες εκδηλώσεις.

Τέλος, να ευχηθώ καλή επιτυχία και ειλικρινή συνεργασία στις νέες Δημοτικές Αρχές, που και αυτές ανέλαβαν από σήμερα στους τρεις δήμους του νομού μας.

Εύχομαι με την προσπάθεια όλων να έρθουν καλύτερες μέρες στον τόπο μας και στον καθένα ξεχωριστά υγεία και δύναμη στη δύσκολη εποχή που διανύουμε".