Για "σκανδαλώδες παράδειγμα προκλητικής ολιγωρίας και κακού προγραμματισμού" σχετικά με την κατασκευή του επιβατικού σταθμού στον λιμένα Σάμου κάνει λόγο η δημοτική παράταξη "Ανατροπή".
Όπως υποστηρίζει, "τα έργα υποδομών, που προφανώς έχουν να προσφέρουν πολλά σε αυτόν τον τόπο, είναι σημαντικό να είναι καλά προγραμματισμένα και η παρακολούθησή τους να είναι επαρκής, ώστε να ολοκληρώνονται με αρτιότητα και στην ώρα τους.
Ο καλός προγραμματισμός είναι ιδιαίτερα σημαντικός και το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ως προς αυτό βαραίνει τη δημοτική αρχή. Τις συνέπειες του κακού προγραμματισμού τις έχουμε ήδη δει σε όλο τους το μεγαλείο στα έργα που ποτέ δεν τελειώνουν στην πόλη της Σάμου.
Σήμερα θα αναφέρουμε ένα ακόμα σκανδαλώδες παράδειγμα προκλητικής ολιγωρίας και κακού προγραμματισμού.
Ενώ το νέο λιμάνι της Σάμου είχε ήδη δοθεί στη χρήση, οι φορείς της αυτοδιοίκησης σκέφτηκαν εκ των υστέρων ότι χρειάζεται και επιβατικός σταθμός!
* Η σύμβαση για την κατασκευή του επιβατικού σταθμού Σάμου υπογράφτηκε στις 9/9/2013.
* Το έργο θα έπρεπε να είχε περαιωθεί στις 9/3/2015.
* Ήδη δόθηκε παράταση να τελειώσει το έργο στις 30/9/2015, δηλαδή να χαθεί άλλο ένα καλοκαίρι και να διαφημίζεται αρνητικά το νησί μας.
Οι λόγοι που ο εργολάβος δεν μπόρεσε να τελειώσει μέσα στις αναμενόμενες χρονικές περιόδους είναι:
* Ολιγωρία του δημοτικού Λιμενικού Ταμείου στην έγκαιρη παραχώρηση του χώρου εργοταξίου. Συγκεκριμένα, η παραχώρηση έγινε στις 13/1/2014, με αποτέλεσμα να σημειωθεί καθυστέρηση στην έναρξη των εργασιών κατά 126 ημέρες.
* Καθυστέρηση κατά 82 ημέρες για τις διευκρινήσεις επί της μελέτης.
* Παράταση κατά 17 ημέρες λόγω αύξησης του αντικειμένου της εργολαβίας με τις νέες τιμές στον 1ο Α.Π.Ε.
* Καθυστερήσεις κατά 10 ημέρες, λόγω τεχνικών δυσκολιών στη θεμελίωση με φρεατοπασσάλους".
"Είναι ολοφάνερο, ειδικά λόγω του πρώτου λόγου, ότι ο ίδιος ο δήμος που δημοπρατεί ένα έργο, ο ίδιος καθυστερεί να κινηθεί έγκαιρα. Ένας σωστός προγραμματισμός σε όλα τα έργα, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα", αναφέρει η "Ανατροπή".
Ο καλός προγραμματισμός είναι ιδιαίτερα σημαντικός και το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης ως προς αυτό βαραίνει τη δημοτική αρχή. Τις συνέπειες του κακού προγραμματισμού τις έχουμε ήδη δει σε όλο τους το μεγαλείο στα έργα που ποτέ δεν τελειώνουν στην πόλη της Σάμου.
Σήμερα θα αναφέρουμε ένα ακόμα σκανδαλώδες παράδειγμα προκλητικής ολιγωρίας και κακού προγραμματισμού.
Ενώ το νέο λιμάνι της Σάμου είχε ήδη δοθεί στη χρήση, οι φορείς της αυτοδιοίκησης σκέφτηκαν εκ των υστέρων ότι χρειάζεται και επιβατικός σταθμός!
* Η σύμβαση για την κατασκευή του επιβατικού σταθμού Σάμου υπογράφτηκε στις 9/9/2013.
* Το έργο θα έπρεπε να είχε περαιωθεί στις 9/3/2015.
* Ήδη δόθηκε παράταση να τελειώσει το έργο στις 30/9/2015, δηλαδή να χαθεί άλλο ένα καλοκαίρι και να διαφημίζεται αρνητικά το νησί μας.
Οι λόγοι που ο εργολάβος δεν μπόρεσε να τελειώσει μέσα στις αναμενόμενες χρονικές περιόδους είναι:
* Ολιγωρία του δημοτικού Λιμενικού Ταμείου στην έγκαιρη παραχώρηση του χώρου εργοταξίου. Συγκεκριμένα, η παραχώρηση έγινε στις 13/1/2014, με αποτέλεσμα να σημειωθεί καθυστέρηση στην έναρξη των εργασιών κατά 126 ημέρες.
* Καθυστέρηση κατά 82 ημέρες για τις διευκρινήσεις επί της μελέτης.
* Παράταση κατά 17 ημέρες λόγω αύξησης του αντικειμένου της εργολαβίας με τις νέες τιμές στον 1ο Α.Π.Ε.
* Καθυστερήσεις κατά 10 ημέρες, λόγω τεχνικών δυσκολιών στη θεμελίωση με φρεατοπασσάλους".
"Είναι ολοφάνερο, ειδικά λόγω του πρώτου λόγου, ότι ο ίδιος ο δήμος που δημοπρατεί ένα έργο, ο ίδιος καθυστερεί να κινηθεί έγκαιρα. Ένας σωστός προγραμματισμός σε όλα τα έργα, θα είχε καλύτερα αποτελέσματα", αναφέρει η "Ανατροπή".