AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

18 Μαΐ 2019

"Η Σάμος αλλάΖΕΙ": Οι υποψήφιοι και τα βιογραφικά τους

Κάντε κλικ για μεγέθυνση

Τα βιογραφικά όλων των υποψήφιων της για τις εκλογές της 26ης Μαΐου έδωσε στη δημοσιότητα η κίνηση "Η Σάμος αλλάΖΕΙ", με επικεφαλής τον υποψήφιο δήμαρχο Ανατολικής Σάμου, Νίκο Ζάχαρη.

Δείτε αναλυτικά τα βιογραφικά των υποψηφίων:

Γυναίκες υποψήφιες της δημοτικής κίνησης «η Σάμος ΑλλάΖΕΙ»

1. ΑΓΓΕΛΙΚΗ  ΑΝΔΡΕΟΥ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1996 και μεγάλωσε στο Παλαιόκαστρο Σάμου. Είναι απόφοιτη της Παιδαγωγικής Σχολής του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τώρα διαμένει  και εργάζεται στη Σάμο. 

2. ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ  ΒΑΚΙΑΡΟΥ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Πυθαγόρειο Σάμου, όπου και διαμένω. Αποφοίτησα από το Πολυκλαδικό Λύκειο Σάμου, έχω σπουδάσει ανώτερα θεωρητικά πτυχίο Αρμονίας, Σπουδές Αντίστιξης, Κλασσικό Πιάνο (3ος χρόνος Ανωτέρας). Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στο τμήμα του ΕΑΠ Σπουδές στο Ελληνικό Πολιτισμό και έχω παρακολουθήσει σεμινάρια μουσειοπαιδαγωγικής εκπαίδευσης και ιστορίας τέχνης. Παρακολουθώ τα μεταπτυχιακά προγράμματα Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων (MSc) και Κοινωνική και Αλληλέγγυα Οικονομία (MSc).

Διατηρώ αρτοποιείο στο Πυθαγόρειο Σάμου, ενώ περιστασιακά εργάζομαι στο χώρο του πολιτισμού.

3. ΓΕΩΡΓΙΑ  ΒΟΥΡΟΥ  (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα στη Σάμο όπου και τέλειωσα το Λύκειο. Ολοκλήρωσα τις σπουδές μου στην Αθήνα στη Νοσηλευτική Σχολή του Ευαγγελισμού. Εργάζομαι από το 1984 στο Γενικό Νοσοκομείο Σάμου και σήμερα υπηρετώ ως τομεάρχης της νοσηλευτικής υπηρεσίας.

Δραστηριοποιήθηκα στον πολιτιστικό σύλλογο του Πανδρόσου και ήμουν μέλος του Δ.Σ. Είμαι πρόεδρος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου των εργαζομένων του Γ.Ν.Σάμου.


4. ΑΛΕΚΑ  ΓΕΡΟΝΤΗ  (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα στη Σάμο τον Μάιο του 1952. Τελείωσα την Ευαγγελική Σχολή της Νέας Σμύρνης και εργάστηκα 40 χρόνια στη Δημοτική Εκπαίδευση της Σάμου, από όπου συνταξιοδοτήθηκα το 2011. Είμαι παντρεμένη με τον Γιάννη Γεροντή και έχουμε δυο παιδιά τον Ευριπίδη, με σπουδές στην Φυσική Αγωγή και εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και το Νίκο με σπουδές στο περιβάλλον και εργάζεται στην Αγγλία.

5. ΧΡΥΣΑ ΖΑΧΑΡΗ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα το 1989 στη Σάμο και μεγάλωσα στο Πυθαγόρειο. Είμαι πτυχιούχος του Πανεπιστημίου Πατρών - τμήμα Φυσικής, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στα «Πληροφοριακά και Επικοινωνιακά Συστήματα» του Πανεπιστημίου Αιγαίου και παρακολουθώ το μεταπτυχιακό πρόγραμμα στην «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

Εργάζομαι από το Δεκέμβριο του 2017 ως συμβασιούχος διοικητικός υπάλληλος στο ΚΥΤ προσφύγων και μεταναστών στη Σάμο, ενώ παράλληλα τα 2 τελευταία χρόνια διδάσκω στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Σάμου ως ωρομίσθια καθηγήτρια Φυσικών Επιστημών.

Είμαι παντρεμένη με το Γιώργο Χριστοδουλάκη, καθηγητή Πληροφορικής στο ΕΠΑΛ Σάμου και έχουμε δύο παιδιά.

6. ΤΑΣΙΑ  ΘΕΟΔΩΡΙΔΟΥ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στο Αγρίνιο. Σπούδασε κοινωνική εργασία στην Ιταλία. Από το 1997 ζει και εργάζεται στη Σάμο ως κοινωνική λειτουργός. Ίδρυσε την κοινωνική υπηρεσία του Νοσοκομείου Σάμου, της οποίας προΐσταται. Ίδρυσε και διετέλεσε επί σειρά ετών πρόεδρος του τοπικού τμήματος του συνδέσμου κοινωνικών λειτουργών Ελλάδας ( ΣΚΛΕ).  Είναι παντρεμένη και έχει ένα γιό.

7. ΗΛΕΚΤΡΑ  ΚΑΛΟΜΟΙΡΗ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα στην Αθήνα. Παντρεύτηκα και έχω δυο παιδιά. Σπούδασα φυσικοθεραπεύτρια και εργάσθηκα ιδιωτικά και στην συνέχεια σε θεραπευτήρια του ΙΚΑ, στην αποκατάσταση αναπήρου. Διετέλεσα Γ.Γ. στον Πανελλήνιο Σύλλογο Υγειονομικών Υπαλλήλων του ΙΚΑ.

Ασχολήθηκα με το Γυναικείο Κίνημα ως εκλεγμένη στην Ομοσπονδία Γυναικών Ελλάδας για πολλά χρόνια.

Από το 1984 είμαι εγκατεστημένη στη Σάμο και δραστηριοποιήθηκα σε θέματα Ειρήνης, Οικολογίας και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

8. ΠΑΝΩΡΑΙΑ ΚΟΝΤΟΥ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε το 1983. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων και εργάζεται ως συμβασιούχος υπάλληλος στη Διεύθυνση Δασών Σάμου. Είναι παντρεμένη και έχει δύο παιδιά.

Πιστεύει ότι η αντιμετώπιση των προβλημάτων του τόπου μας απαιτούν σοβαρότητα και υπευθυνότητα και συμμετέχει στο ψηφοδέλτιο της δημοτικής κίνησης "η Σάμος αλλάΖΕΙ"  για την αλλαγή στη Σάμο.

9. ΕΛΕΝΗ  ΚΟΥΤΣΟΥ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκε στους Μαυρατζαίους. Το 1986 προσλαμβάνεται στο Γεν. Νοσοκομείο Σάμου ως ΔΕ Βοηθός νοσηλεύτρια. Είχε έντονη συνδικαλιστική δράση στο Σύλλογο εργαζομένων του Νοσοκομείου Σάμου. Μία 4ετία διετέλεσε και ως εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του Νοσοκομείου Σάμου.  Είχε δραστηριότητα στο Σύλλογο Γυναικών Σάμου.

Δραστηριοποιήθηκε στα πολιτιστικά του χωριού Μαυρατζαίων, όπου κατοικεί. Ήταν ιδρυτικό μέλος και διετέλεσε πρόεδρος του πολιτιστικού & εξωραϊστικού συλλόγου Μαυρατζαίων.  Το 2003 πήρε απόσπαση στο αγροτικό ιατρείο Χώρας, από όπου συνταξιοδοτήθηκε το 2013.

10. ΕΙΡΗΝΗ  ΜΙΧΕΛΗ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1969 και μεγάλωσα στην Σάμο. Αποφοίτησα από το 1ο Λύκειο Σάμου, και ζω στο Πυθαγόρειο, εργαζόμενη κυρίως σε ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις. Σπούδασα Ευρωπαϊκό Πολιτισμό στο Πανεπιστήμιο Πατρών, ενώ προς το παρόν είμαι φοιτήτρια του μεταπτυχιακού τμήματος Δημιουργικής Γραφής του Πανεπιστημίου Πατρών.

Πιστεύω στο όραμα μιας κοινωνίας που ακολουθεί Ευρωπαϊκό προσανατολισμό, που εξασφαλίζει τα αυτονόητα για κάθε πολίτη της, που σέβεται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια όλων.

Η πρόταση των συντρόφων μου να είμαι υποψήφια στις τρέχουσες εκλογές με τιμάει και βρίσκομαι στο πλευρό τους σε αυτόν τον αγώνα. 

Ας ενεργοποιηθούμε – απ’ όποιο μετερίζι επιλέξει ο καθένας μας – με στόχο το καλύτερο μέλλον των παιδιών μας.

11. ΟΡΤΑΝΣΙΑ ΠΑΝΤΑΠΑΣΗ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα το 1960 στο Βουκουρέστι όπου περάτωσα την σχολική μου εκπαίδευση. Σπούδασα Βιοχημεία στο Πανεπιστήμιο Βουκουρεστίου και από το 1987 ζω μόνιμα στη Σάμο. Είμαι παντρεμένη με τον Γιώργο Παντάπαση και έχουμε δύο παιδιά. 

Έχω εργαστεί ως καθηγήτρια Χημείας σε λύκειο στην Ρουμανία από το 1983 ως το 1986, ως εκπαιδεύτρια χημείας - βιοχημείας στο ΙΕΚ Σάμου, στην ΕΤΑΣ Α.Ε. και ΚΑΕΚ Α.Ε. νομού Σάμου από το 2003 έως το 2011.

Από το 2016 εργάζομαι ως βιοχημικός στο Γενικό Νοσοκομείο Σάμου

12. ΛΙΤΣΑ  ΡΟΥΛΙΑ-ΛΟΥΚΑΔΑΚΗ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα στο Αγρίνιο Αιτωλοακαρνανίας το 1960 και είμαι μόνιμη κάτοικος Σαμου απο το 1983. Είμαι παντρεμένη με το Γιάννη Λουκαδάκη (έμπορο) και έχουμε μια κόρη και ένα γιο. Είμαι πτυχιούχος ΤΕΙ Νοσηλευτικής Aθηνών.

Είμαι εργαζόμενη σαν Νοσηλεύτρια στο Κέντρο Υγείας Σάμου (πρώην Ιατρεία ΙΚΑ), ένα επάγγελμα που είναι λειτούργημα προσφοράς προς τους συνανθρώπους μου. Θεώρησα αναγκαία την επέκταση αυτής της προσφοράς σε όλους τους συμπολίτες μου, διεκδικώντας την εκλογή μου ως δημοτικής συμβούλου, με τη δημοτική κίνηση «η Σάμος ΑλλάΖΕΙ». 

Η συμμετοχή μου στο ψηφοδέλτιο είναι μια ενσυνείδητη επιλογή, γιατί πιστεύω σε μια ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ, που βασικός στόχος θα είναι η εξυπηρέτηση του Δημότη σε ένα ψηφιοποιημένο αλλά και ανθρώπινο Δήμο. Σε ένα Δήμο, στον οποίο ο πολίτης θα νοιώθει ότι τα χρήματα που πληρώνει για τα ανταποδοτικά δημοτικά τέλη θα του επιστρέφονται ως υπηρεσίες στο ακέραιο.

Για ένα Δήμο με κοινωνικό πρόσωπο.

13. ΙΡΙΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ  (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα το 1991 και μεγάλωσα στο Πυθαγόρειο Σάμου. Αποφοίτησα το 2019 από το τμήμα Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Πατρών. Τους καλοκαιρινούς μήνες εργάζομαι στη Σάμο σε οικογενειακή επιχείρηση.

14. ΟΛΓΑ  ΦΑΚΑΡΟΥ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στις Ράχες Ικαρίας και μεγάλωσε στην Αθήνα. Για τρία χρόνια (1990-1993) δούλεψε ως γραμματέας στο πλευρό του βουλευτή του Συνασπισμού Αλέξη Σεβαστάκη. 

Από το 1993 εργάζεται στα Γενικά Αρχεία του Κράτους Νομού Σάμου.

Άνδρες  υποψήφιοι της δημοτικής κίνησης «η Σάμος ΑλλάΖΕΙ»

15. ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΞΙΩΤΗΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα στη Σάμο το 1955. 

Μετά τις Γυμνασιακές μου σπουδές φοίτησα στην Παιδαγωγική Ακαδημία Μυτιλήνης, από την οποία αποφοίτησα το 1975. Από το 1978 υπηρέτησα σαν δάσκαλος στο χωριό Μαγγανίτης Ικαρίας για ένα χρόνο και στη συνέχεια στο χωριό Ακαμάτρα Ικαρίας για έξι χρόνια. 

Το 1984 μετατέθηκα στο Δημοτικό Σχολείου Παγώνδα Σάμου όπου παρέμεινα μέχρι και την συνταξιοδότησή μου ασκώντας παράλληλα και τα καθήκοντα του Διευθυντή. 

Η αγάπη μου για τα παιδιά και το λειτούργημα του δασκάλου ήταν για μένα ο οδηγός όλης μου της εκπαιδευτικής πορείας. Νιώθω ευτυχής για τις επιλογές μου αυτές, ιδιαίτερα όταν συναντιέμαι τυχαία στο δρόμο με τους μαθητές μου. 

Ασχολήθηκα με το συνδικαλιστικό κίνημα και επί σειρά ετών υπήρξα Πρόεδρος και Μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Δασκάλων και Νηπιαγωγών Σάμου. 

Πρωτοπόρος σε εκπαιδευτικά θέματα κατάφερα το σχολείο Παγώνδα, από τα πρώτα του Αιγαίου, να αποκτήσει Η/Υ και ΙΝΤΕΡΝΕΤ συμμετέχοντας σε παγκόσμια εκπαιδευτικά και περιβαλλοντικά προγράμματα πραγματοποιώντας ατμοσφαιρικές μετρήσεις που καταγράφονταν σε μια παγκόσμια πλατφόρμα.

Εξακολουθώ να είμαι ενεργό μέλος της τοπικής μας κοινωνίας συμμετέχοντας και σε μια θεατρική ομάδα που έχουμε δημιουργήσει με φίλους στη Χώρα Σάμου.

Είμαι ένας ανήσυχος άνθρωπος γιατί πιστεύω ότι με τις ανησυχίες μου αυτές κι εγώ γίνομαι καλύτερος αλλά και ο χώρος στον οποίο ζω και υπάρχω, συνεργαζόμενος με όποια φωνή κινείται προς την κατεύθυνση αυτή.

16. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα το 1965 στο Μοσχάτο. Τελείωσα το 2ο Λύκειο Μοσχάτου και στη συνέχεια το Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Μετά από 13 χρόνια δουλειάς σε φροντιστήρια του Πειραιά και μετά την επιτυχία μου στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, συνεχίζω να εργάζομαι ως εκπαιδευτικός στο δημόσιο σχολείο.

Στην αρχή δύο χρόνια στο Γυμνάσιο Οινουσσών, στη συνέχεια δύο ακόμη χρόνια στο 2ο Γυμνάσιο Σάμου και τα τελευταία 10 χρόνια έχω τη χαρά να διδάσκω στο Γενικό Λύκειο Σάμου.

Με το ψηφοδέλτιο των ΣΥΝΕΚ εκλέχθηκα για 3η φορά στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ Σάμου και αυτή τη χρονιά ασκώ τα καθήκοντα του αντιπροέδρου.

Είμαι παντρεμένος και έχω δύο κόρες που τελείωσαν το 2ο Γυμνάσιο Σάμου και το Γενικό Λύκειο Σάμου και τώρα είναι φοιτήτριες στο Μαθηματικό τμήμα του Πανεπιστημίου Αθηνών και στο

Χημικό τμήμα του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.

17. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ (Κουτσουρούπης)  (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στο Παλαιόκαστρο Σάμου το 1957 και είναι μόνιμος κάτοικος Άνω Βαθέος από το 1979. Έχει δυο γιους. Είναι συνταξιούχος ΙΚΑ (ΑμεΑ).

"Η απόφαση μου να ασχοληθώ με τα κοινά προέρχεται από την βαθύτερη προσωπική μου γνώση που έχω για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σε καθημερινή βάση τα Άτομα με Αναπηρία (ΑμεΑ).

Πρωταρχικός σκοπός τόσο δικός μου όσο και της δημοτικής μας παράταξης είναι να καταστήσουμε τον δήμο μας φιλικό προς τα ΑμεΑ, διευκολύνοντας την καθημερινότητα τους, όσον αφορά στις κατάλληλες υποδομές που θα πρέπει να δημιουργήσουμε, αλλά και τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού μεταξύ του δήμου και των πολιτών του".

18. ΝΙΚΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΗΣ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στη Λευκάδα το 1959. Σπούδασε ιατρική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Από το 1996 ζει και εργάζεται στη Σάμο ως γιατρός νεφρολόγος. Το 1998 ίδρυσε την Μονάδα Τεχνητού Νεφρού του Νοσοκομείου Σάμου. Συνέβαλε στη δημιουργία της Μονάδας Εντατικής Θεραπείας και διετέλεσε προσωρινός της διευθυντής. Έχει διατελέσει διευθυντής του παθολογικού τομέα, πρόεδρος του επιστημονικού συμβουλίου, διευθυντής της ιατρικής υπηρεσίας του Νοσοκομείου Σάμου και γραμματέας του ιατρικού συλλόγου Σάμου.

Από το Δεκέμβριο του 2015 έως τον Ιούνιο του 2016 εκτελούσε χρέη διοικητή του Νοσοκομείου Σάμου. Ίδρυσε το τμήμα χημειοθεραπείας του νοσοκομείου. 

Από το 2007 έως το 2012 ήταν πρόεδρος του Κέντρου Πρόληψης «Φάρος». Κατά τη διάρκεια της θητείας του δημιουργήθηκε παράρτημα του Κέντρου Πρόληψης στην Ικαρία. 

Είναι συντονιστής της νομαρχιακής επιτροπής Σάμου του ΣΥΡΙΖΑ.

19. ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΜΙΤΣΗΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Είμαι γεννημένος στο Πυθαγόρειο Σάμου το 1961. Μεγάλωσα και ζω σε αυτό το υπέροχο χωριό. Μετά το Γυμνάσιο φοίτησα στην Σχολή Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού. Κατά τη διάρκεια της στρατιωτικής μου θητείας παρουσιάστηκε σοβαρό πρόβλημα υγείας, που με έκανε να μην μπορώ να εργαστώ επαγγελματικά ως μηχανικός του εμπορικού ναυτικού.

20. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΒΕΛΑΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα το 1970 στη Σάμο. Είμαι αυτοαπασχολούμενος επιχειρηματίας στο Πυθαγόρειο.

Έχω σπουδάσει: Πολιτισμολόγος στην Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου Πάτρας, με ειδίκευση στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό, MSc στη Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων στο ΕΑΠ, Certificate Όψεις Προσφυγικού Φαινόμενου στο ΕΑΠ, Communication, Tourist Promotion and Activity στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. 

Από πολύ νωρίς ασχολήθηκα και ασχολούμαι με τον αθλητισμό και ειδικά με το ποδόσφαιρο, μέσα από το οποίο δημιούργησα φιλίες μιας ζωής. Είμαι ευαισθητοποιημένος όσο αφορά το περιβάλλον και τη φύση και είμαι μέλος του Φιλοζωικού Σωματείου Σάμου.

21. ΠΑΥΛΟΣ ΚΑΡΙΩΤΟΓΛΟΥ  (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα στις 24 Ιουλίου του 1971 στη Σάμο, από το Λάμπρο και την Άλκηστη, εκπαιδευτικούς. Τελείωσα το σχολείο (δημοτικό, γυμνάσιο και λύκειο) στο Περιστέρι.

Είμαι πτυχιούχος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (πρώην ΑΣΟΕΕ) του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, με ειδίκευση στη λογιστική και χρηματοοικονομική διοίκηση.

Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στη Σάμο. Μετά από την εκπλήρωση των στρατιωτικών μου υποχρεώσεων εργάστηκα στην Εργοδομική ΑΤΕ (1998-1999). Ακολούθως από το 2000 έως και το Φεβρουάριο του 2017 εργάσθηκα ως ελεύθερος επαγγελματίας λογιστής ενώ παράλληλα ασχολιόμουν και με το τουριστικό τομέα, ως εκμεταλλευτής ενοικιαζομένων δωματίων και διευθύνων σύμβουλος στην «ΑΡΕΘΟΥΣΑ ΑΕ ξεν/κες επιχειρήσεις Χώρας Σάμου».

Το Φεβρουάριο του 2017, διορίστηκα ως δικαστικός γραμματέας στο Πρωτοδικείο Σάμου, ως δικαιωθείς επιτυχών - αδιόριστος του γραπτού διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 1998, μετά από απόφαση της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικράτειας, στο οποίο υπηρετώ ως και σήμερα.

Είμαι μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Της Ελλάδας και έχω διατελέσει μέλος της διοικούσας επιτροπής του 13ου ΠΤ Βορείου Αιγαίου. Ήμουν μέλος του Επιμελητηρίου Σάμου, του οποίου διετέλεσα αντιπρόεδρος και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου. 

Είμαι εκλεγμένο μέλος της διοίκησης του συλλόγου δικαστικών υπαλλήλων Σάμου και εκπρόσωπος του στη Ομοσπονδία Δικαστικών Υπαλλήλων Ελλάδας.

Είμαι έγγαμος με την Ελένη Θρασυβούλου του Ιωάννη και έχω δυο γιούς, το Λάμπρο και το Γιάννη.

22. ΜΑΝΟΣ ΟΡΝΙΘΟΠΟΥΛΟΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκε το 1994 και μεγάλωσε στο Πυθαγόρειο. Τελείωσε το Γυμνάσιο Πυθαγορείου και αποφοίτησε από το Λύκειο Σάμου. Σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Καρόλου στην Πράγα της Τσεχίας και είναι πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής. 

Έχει βρει εργασία ως καθηγητής φυσικής αγωγής σε κολέγιο της Τσεχίας.

23. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΝΤΑΠΑΣΗΣ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε το 1960 στην Σάμο όπου και τελείωσε την σχολική εκπαίδευση στο Πυθαγόρειο Γυμνάσιο Σάμου. Σπούδασε Βιοχημεία στο Πανεπιστήμιο Βουκουρεστίου και έχει μεταπτυχιακές σπουδές εξειδίκευσης στην ενζυμολογία. 

Από το 1990 εργάζεται στο Νοσοκομείο Σάμου ως υπεύθυνος του Βιοχημικού εργαστηρίου του Νοσοκομείου. Είναι παντρεμένος με την βιοχημικό Ορτανσία Παντάπαση και έχουν δύο παιδιά.

Έχει ενεργό πολιτική δράση ως μέλος του Συνασπισμού της Αριστεράς από το 2006 και έχει χρηματίσει γραμματέας στη Νομαρχιακή Επιτροπή του Συνασπισμού.

24. ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΥΧΑΚΗΣ (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα στην Αθήνα. Σπούδασα στην Εθνική Αθλητική Ακαδημία Σόφιας. Ολοκλήρωσα το μεταπτυχιακό μου στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Έχω παρακολουθήσει τη σχολή του Ε.Ε.Σ παράρτημα Σάμου (Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού).

Έχω εργαστεί ως εκπαιδευτικός σε πολλά σχολεία της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Σάμου. Παράλληλα εργάζομαι ως προπονητής στίβου στα τμήματα του Α.Σ. ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΣΑΜΟΥ. Με τον Ν.Ο. Σάμου δίδαξα κολύμβηση 20 χρόνια. Έχω συμμετάσχει στο Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και της ΓΣΕΕ ΑΔΕΔΥ. 

Σήμερα είμαι μέλος του Δ.Σ. ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΧΙΟΥ- ΣΑΜΟΥ ως υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων. Έχω εργαστεί ως εθελοντής στην Ολυμπιάδα του 2004 ως παρατηρητής αγωνιστικού χώρου και στην Παραολυμπιάδα ως βοηθός αγωνιστικού χώρου. Έχω εργαστεί επίσης σε προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού και ως Ναυαγοσώστης.

25. ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΟΛΟΥΝΙΑΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Ενηλικιώθηκε στη Σάμο. Σπουδές στην οινολογία στην Ιταλία και στη συνέχεια στη Θεσσαλονίκη όπου εργάστηκε ως τεχνικός στη βιομηχανία οίνου. Παράλληλα σπουδάζει παραδοσιακή μουσική.Το 1997 ανέλαβε την οικογενειακή επιχείρηση στον τομέα του τουρισμού, στην οποία δραστηριοποιείται μέχρι σήμερα. Είναι παντρεμένος και έχει ένα γιο. Μιλάει αγγλικά και ιταλικά.

Κατά περιόδους έχει συμμετέχει στις δράσεις των Εθελοντών Πυροσβεστών Πυθαγορείου, του Συλλόγου Επιχειρηματιών Πυθαγορείου, της Θεατρικής Ομάδας Σάμου, Λέσχης Μοτοσικλετιστών Σάμου, Μουσικής παρέας Σάμου.

26. ΑΡΜΠΕΝ ΣΟΤΙΡΙ (ΑΝΔΡΕΑΣ)  (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στο Φιερ της Αλβανίας το 1961. Από το 1992 ήρθε και εργάζεται στη Σάμο, με τη γυναίκα του Χριστίνα. Η Σάμος είναι η δεύτερη πατρίδα που επέλεξε να ζει με την οικογένειά του εδώ και 27 χρόνια. Με τη δουλειά τους, αυτός και η γυναίκα του, αγόρασαν δικό τους σπίτι στη Σάμο και σπούδασαν τα δύο τους παιδιά.

Την Αφροδίτη, τελειόφοιτη φοιτήτρια Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και τον Νίκο, φοιτητή τμήματος Θεολογικής σχολής, που σήμερα υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία στον ελληνικό στρατό.

Είναι ιδιαίτερα αγαπητός στην σαμιακή κοινωνία, λόγω της εργατικότητας και του ήθους, που διακρίνει αυτόν και την οικογένειά του.

27. ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκε στα Κουμέικα το 1955. Μετά την αποφοίτησή του από το 6τάξιο Γυμνάσιο Μαραθοκάμπου πήγε στην Αθήνα, όπου εργάστηκε και παράλληλα έμαθε την τέχνη της διακόσμησης κεραμικών και ανέπτυξε οικογενειακή επιχείρηση. 

Το 1988 επέστρεψε από την Αθήνα και εγκαταστάθηκε στο Πυθαγόρειο, όπου δραστηριοποιείται επαγγελματικά σε δύο οικογενειακές επιχειρήσεις με κόσμημα και ένδυση.

28. ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΡΔΟΥΛΙΑΣ (Περιφέρεια Πυθαγορείου)

Γεννήθηκα το 1939. Μέχρι το 1949 έζησα πολέμους και καταστροφές. Την χρονική περίοδο 1958-62 σπούδασα στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης. Μετά το στρατιωτικό μου, παντρεύτηκα και στη συνέχεια φοίτησα στην Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης και παράλληλα με τις σπουδές μου εργαζόμουν για να ζήσω την οικογένεια μου. Το 1972 έγινα καθηγητής στο Γαλλικό Κολέγιο Θεσσαλονίκης.  Το 1974 διορίστηκα καθηγητής στη δημόσια εκπαίδευση και ήρθα στη Σάμο. Από το 1997 – 2006 ήμουν Διευθυντής στο ΙΕΚ Σάμου. Μετά την συνταξιοδότηση μου ασχολούμαι με την βιολογική καλλιέργεια και την προστασία του περιβάλλοντος. Τώρα βάζω υποψηφιότητα με την δημοτική κίνηση "η Σάμος ΑλλάΖΕΙ"  γιατί νοιάζομαι για το Νησί μας.

29. ΚΩΣΤΑΣ ΧΙΩΤΗΣ  (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκα στους Μαυρατζαίους το 1953 από γονείς σχολικής εκπαίδευσης, το Γιακουμή και την Ελένη. Τελείωσα το πρώτο Δημοτικό σχολείο της Σάμου και στη συνέχεια το 6τάξιο Γυμνάσιο Σάμου. Πέρασα στην Ανώτατη Βιομηχανική Σχολή του Πανεπιστημίου Πειραιά, από όπου πήρα το πτυχίο Οικονομικού Τμήματος. Δούλεψα στην Αθήνα σε διάφορες δουλειές και μετά από διαγωνισμό προσλήφθηκα στην Εθνική τράπεζα. Υπηρέτησα στο ναυτιλιακό κατάστημα του Πειραιά. Το 1982 μετατέθηκα στη Σάμο και υπηρέτησα στο κατάστημα της Εθνικής τράπεζας μέχρι το 2012 που συνταξιοδοτήθηκα.  Ήμουν από τα ιδρυτικά μέλη του Ναυτικού Ομίλου Σάμου (στο ΔΣ ως ταμίας). Παντρεύτηκα την Μαρία (Μάρω) Βογιατζή, καθηγήτρια μουσικής, που μου χάρισε δύο αγόρια: τον Γιακουμή - γεωπόνο και το Στέλιο - περιβαλλοντολόγο, απόφοιτο του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Πρώτη φορά «κατεβαίνω» υποψήφιος με την δημοτική παράταξη «η Σάμος αλλάΖΕΙ» και επικεφαλής υποψήφιο Δήμαρχο το Νίκο Ζάχαρη. Εύχομαι τα καλύτερα ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΟΥ.

30. ΝΙΚΟΣ ΧΟΥΛΗΣ  (Περιφέρεια Βαθέος)

Γεννήθηκε στη Σάμο, όπου τελείωσε το 6τάξιο Γυμνάσιο. Σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.  Είναι παντρεμένος με τη Μαρία Τσιντόγλου και έχουν 3 γιους.

Διετέλεσε:

Βουλευτής Σάμου την περίοδο 1981-1989 με το ΠΑΣΟΚ.

Δημοτικός σύμβουλος στο Δήμο Σαμίων, επικεφαλής της αντιπολίτευσης (1990-1994)

Πρόεδρος Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) Ν.Ε. Σάμου (2003-2006)

Μέλος της Πειθαρχικής Επιτροπής του ΤΕΕ στο Περιφερειακό Τμήμα Βορείου Αιγαίου (2006-2010).
Αιρετό μέλος της Αντιπροσωπείας ΤΕΕ στο Περιφερειακό Τμήμα Βορείου Αιγαίου (2010-2013)

ΖΑΧΑΡΗΣ ΝΙΚΟΣ (υποψήφιος Δήμαρχος)

Γεννήθηκε το 1960 στην Εύβοια και από το 1985 είναι μόνιμος κάτοικος Πυθαγορείου Σάμου. Είναι παντρεμένος με την Πένη Δεμερτζή, καθηγήτρια φυσικής στο Λύκειο Σάμου και έχουν δύο παιδιά. 

Από το 1987 εργάζεται στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο Καρλόβασι, ως μηχανικός Ηλεκτρονικών Υπολογιστών  και σήμερα προΐσταται στην Υπηρεσία Πληροφορικής και Επικοινωνιών Σάμου.

Είναι διπλωματούχος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και έχει μεταπτυχιακές σπουδές  (MSc) στις «Τεχνολογίες και Διοίκηση Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων» με εξειδίκευση στην «Ηλεκτρονική  Διακυβέρνηση».

Ως φοιτητής είχε δραστηριοποιηθεί συνδικαλιστικά με τη φοιτητική παράταξη της νεολαίας  “Ρήγας Φεραίος” στην Πάτρα. Διετέλεσε γραμματέας στη Νομαρχιακή Επιτροπή  ΣΥΝ Σάμου και ήταν υποψήφιος βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ στη Σάμο το 2007. Σήμερα είναι κομματικά ανένταχτος και ανήκει στον ιδεολογικό χώρο της Ανανεωτικής Αριστεράς. 

Έχει σημαντική αυτοδιοικητική εμπειρία στη Σάμο και έχει διατελέσει ως αιρετός: 

α) Πρόεδρος Νομαρχιακού Συμβουλίου Σάμου (2003-2006)
β) Αντινομάρχης Σάμου (2007-2010)
γ) Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου Σάμου (2011-2012), θέση από την οποία παραιτήθηκε στις 13/2/2012 διαμαρτυρόμενος για την ψήφιση του 2ου μνημονίου
δ)  Δημοτικός Σύμβουλος  Σάμου (2012-2014)

Επίσης έχει ενεργή συνδικαλιστική δραστηριότητα ως μηχανικός:  είναι Πρόεδρος της Ένωσης Μηχανικών Δημοσίων Υπαλλήλων (ΕΜΔΥΔΑΣ ΣΑΜΟΥ) (2017-σήμερα) και έχει διατελέσει πρόεδρος (2014-2017)  και αντιπρόεδρος (2011-2014) της αντιπροσωπείας του Περιφερειακού Τμήματος  Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας  ΒορειοΑνατολικού Αιγαίου (ΤΕΕ ΒΑ Αιγαίου)

Έχει διατελέσει πρόεδρος της Κινηματογραφικής Λέσχης Σάμου, πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων Γυμνασίου Πυθαγορείου και έχει ενεργή παρουσία στο σύλλογο εργαζομένων του πανεπιστημίου Αιγαίου με την εκλογή του ως αιρετό μέλος της συγκλήτου (παλιότερα) και αιρετό μέλος στο υπηρεσιακό συμβούλιο (σήμερα).

Ο Νίκος Ζάχαρης αναφέρει για το ψηφοδέλτιο της κίνησης "Η Σάμος αλλάΖΕΙ":

"Το ψηφοδέλτιο της δημοτικής κίνησης «η Σάμος αλλάΖΕΙ» αποτελείται από γυναίκες και άνδρες, ενεργούς πολίτες όλου του φάσματος των ηλικιών, με διαφορετικά επαγγέλματα, επιχειρηματικές δραστηριότητες και ενδιαφέροντα, με διακριτές πολιτικές διαδρομές. 

Αυτά  που  μας ενώνουν, όλες και όλους μαζί και συγκροτούμε μια πλατιά, ενωτική και δημοκρατική δημοτική κίνηση, είναι:

• η αταλάντευτη πίστη στις πανανθρώπινες αξίες και στις αρχές της ανοικτής και δημοκρατικής κοινωνίας και η πεποίθηση ότι ο Δήμος μας μπορεί να αλλάξει λειτουργία, ποιότητα και αισθητική, να γίνει φιλικός, προσιτός, συμμετοχικός, μπορεί και πρέπει να αλλάξει σελίδα.

• η δέσμευσή μας να αγωνιστούμε μαζί σας για

    • τη δημοκρατία και τη κοινωνική αλληλεγγύη
    • την ισόρροπη και βιώσιμη ανάπτυξη
    • την πρόοδο του νησιού μας

ώστε ο Δήμος μας και η Σάμος να γίνει

    • το «έξυπνο» νησί  
    • το «πράσινο» νησί 
    • το νησί του Πυθαγόρα 
    • τόπος ελκυστικός για τους επισκέπτες μας 
    • τόπος αξιοβίωτος για να ζούμε και να δημιουργούμε με αξιοπρέπεια και περηφάνεια"

Αρχική δημοσίευση στο My Samos Blog: www.my-samos.blogspot.com