AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

26 Ιαν 2015

Τι δήλωσαν Στεφανάδης και Λογοθέτης για το αποτέλεσμα των εκλογών

Αριστερά ο Μάνος Λογοθέτης, δεξιά ο Χριστόδουλος Στεφανάδης
 
Τα συγχαρητήριά τους προς τον νεοεκλεγέντα στην Εκλογική Περιφέρεια Σάμου βουλευτή του ΣΥ.ΡΙΖ.Α, Δημήτρη Σεβαστάκη, και παράλληλα τις ευχαριστίες τους προς τους ψηφοφόρους τους και αυτούς που τους στήριξαν κατά την προεκλογική περίοδο εκφράζουν οι υποψήφιοι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας στην ίδια εκλογική περιφέρεια, Χριστόδουλος Στεφανάδης και Μάνος Λογοθέτης.

Πιο αναλυτικά, ο καθηγητής Καρδιολογίας, Χριστόδουλος Στεφανάδης δήλωσε:

"Συμπατριώτισσες και Συμπατριώτες,

Συγχαίρω τον νεοεκλεγέντα Βουλευτή του Νομού μας κ. Δημήτρη Σεβαστάκη και του εύχομαι καλή επιτυχία στο έργο του.

Συγχαίρω τους συνυποψήφιους μου, Λογοθέτη Εμμανουήλ και Καλατζή Αναστάσιο για τον έντιμο και πολιτισμένο αγώνα μας.

Ευχαριστώ από την καρδιά μου όλους σας για την στήριξη και την αγάπη που με περιβάλατε.

Υπόσχομαι ότι θα συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου για την αναβάθμιση και ανάπτυξη των νησιών του νομού μας
".

Από την πλευρά του, ο γιατρός Μάνος Λογοθέτης δήλωσε αργά το βράδυ της Κυριακής:

"Σήμερα 25 Ιανουαρίου 2015, ολοκληρώθηκε μία ιδιαίτερα δύσκολη όσο και κρίσιμη εκλογική μάχη, με κεντρικό διακύβευμα το μέλλον και τη σταθερότητα της χώρας. Το εκλογικό σώμα τόσο στο σύνολο της Ελληνικής επικράτειας, όσο και στη Σάμο, την Ικαρία και τους Φούρνους, έδωσε αποτέλεσμα νίκης στο πολιτικό κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ. 

Θα ήθελα αρχικά να δώσω θερμά συγχαρητήρια στον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ για την εκλογή του στο νομό μας, με την ελπίδα και την πεποίθηση να ασκήσει με συνέπεια το αξίωμα της εκπροσώπησης των νησιών μας, ιδιαίτερα δε τώρα που ανήκει πλέον στην κυβερνητική πλειοψηφία και οι ευθύνες του/της πολλαπλασιάζονται. 

Στη συνέχεια θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους πολίτες της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων που τίμησαν με την ψήφο τους το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας και εμένα προσωπικά, τους συνυποψηφίους μου κ. Αναστάσιο Καλατζή και κ. Χριστόδουλο Στεφανάδη που πορευθήκαμε δίπλα-δίπλα σε αυτήν την εκλογική μάχη, και βεβαίως την οικογένεια μου και τους συνεργάτες μου που με στήριξαν με αυταπάρνηση στο δύσκολο δρόμο προς τις κάλπες. 

Υπόσχομαι να παραμείνω κοντά στους πολίτες του νομού μας και να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις για την επίλυση των καίριων ζητημάτων που απασχολούν τον τόπο μας. Εύχομαι καλή δύναμη σε όλους. Σας ευχαριστώ".