AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

German Dutch English French Italian Russian Spain Portuguese

26 Απρ 2017

Διημερίδα ψυχολογίας - αθλητικής ψυχολογίας στις 20-21/5 στη Σάμο


Η Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Σάμου και οι Τοπικές Επιτροπές Σάμου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης, αποδεχόμενες την πρόταση του ομοσπονδιακού προπονητή βόλεϊ, Θανάση Πανούσου, διοργανώνουν στις 20 και 21 Μαΐου διημερίδα ψυχολογίας - αθλητικής ψυχολογίας με ομιλητή τον κορυφαίο ψυχολόγο - αθλητικό ψυχολόγο, Ιωάννη Ζαρώτη.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑΣ:

1. Σάββατο, 20 Μαΐου και ώρα 20:00 στο Καρλόβασι, αίθουσα του Γυμνασίου 

Συνάντηση γονέων με την εξής θεματολογία:

- Για ποιο λόγο αθλούνται τα παιδιά (αναφέρεται στα κίνητρα των παιδιών και πως μπορούν οι γονείς να ικανοποιήσουν τα κίνητρα-επιθυμίες των παιδιών τους. Παρουσιάζονται οι αιτίες αποχώρησης των παιδιών από τον αθλητισμό σε παγκόσμιο επίπεδο και οι τρόποι διατήρησης των αθλητών στο πλαίσιο του αθλητισμού για μεγάλο χρονικό διάστημα)

- Τι ζητάνε οι αθλητές από τους γονείς τους (αναφέρεται σε διεθνείς έρευνες για τις «απαιτήσεις» των παιδιών από τους γονείς σε θέματα συμπεριφοράς, υποστήριξης, «εμπλοκής» στο άθλημα και παροχής οδηγιών)

- Ο ρόλος του γονέα απέναντι στο παιδί-αθλητή (αναφέρεται στην επιθυμία των αθλητών για εστίαση στην προσπάθεια έναντι του αποτελέσματος, στην υποστήριξη των επιλογών τους, στην παροχή σταδιακής συναισθηματικής αυτονομίας στους αθλητές)

- Η στάση των γονέων απέναντι στα παιδιά-αθλητές (αναφέρεται στην υπερπροστατευτική στάση, στην επικριτικότητα, στην υπερεμπλοκή και πως επιδρούν στη ψυχοσωματική υγεία των παιδιών-αθλητών)

- Ποια είναι η λειτουργική συμπεριφορά των γονέων (σε θέματα άγχους και αυτοπεποίθησης, διαχείρισης του χρόνου, «υποτίμησης» του σχολείου έναντι του αθλητισμού)

2. Κυριακή, 21 Μαΐου και ώρα 11:00 στην πόλη της Σάμου, αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου

Συνάντηση προπονητών, γυμναστών, εκπαιδευτικών με την εξής θεματολογία:

- Επικοινωνία προπονητών-Αθλητών

- Καθορισμός των στοιχείων επικοινωνίας, ποιος ορίζει την επικοινωνία;

- Παρέχοντας τις κατάλληλες οδηγίες

- Πώς ο αθλητής κατανοεί καλύτερα και δέχεται περισσότερα

- Πώς αναπτύσσεται η «λειτουργική» ανατροφοδότηση

- Γιατί οι αθλητές αναζητούν την επικοινωνία

- Χαρακτηριστικά του «επικοινωνιακού» προπονητή

- Σε ποια στοιχεία ανταποκρίνονται οι αθλητές

- Πώς αφομοιώνουν καλύτερα τις οδηγίες

- Πότε επιβραβεύουμε

- Χρησιμοποιούμε την τιμωρία και πότε;

- Πώς διαχειριζόμαστε τον αθλητή στην προπόνηση και πώς στον αγώνα