AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

14 Απρ 2018

Εντυπωσιακός γαλαξίας "φόντο" σε Άσπρο Κάβο και Μπάλο της Σάμου!

Φωτογραφία: Γρηγόρης Κουλουριώτης
 
Τον Άσπρο Κάβο στο Ηραίο φωτογράφισε νύχτα ο Γρηγόρης Κουλουριώτης. Με τη διαφορά, ωστόσο, ότι στην πραγματικότητα στο κάδρο του έβαλε ως φόντο του την "καρδιά" του Γαλαξία!
 
Η άκρως εντυπωσιακή κι αναμφίβολα ιδιαίτερα δύσκολο να "αιχμαλωτιστεί" εικόνα του ξεχωρίζει τις τελευταίες ώρες του Σαββάτου στο Διαδίκτυο, από την ώρα που ανέβηκε εκεί.
 
Ο ίδιος ο χομπίστας φωτογράφος, ο Γρηγόρης, γράφει με αφορμή τη φωτογραφία του αυτή τα εξής:
 
"Δεν θα σας πω ψέματα φίλοι μου, η φωτογράφηση του Γαλαξία δεν είναι εύκολη υπόθεση. Τεχνικά είναι, από την άποψη ότι στήνεις το τριποδάκι σου, βάζεις την κάμερα πάνω και αφήνοντας το κλείστρο ανοιχτό για ένα εύλογο διάστημα...voila!!!
 
Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική από ό,τι φαίνεται στις φωτογραφίες. Η φωτογράφηση του Γαλαξία είναι για γερά στομάχια και απαιτεί περιοχές όπου κυριαρχεί το σκοτάδι και όχι το φως, πράγμα που σημαίνει ότι ο φωτογράφος θα πρέπει να πάει σε απομακρυσμένο και έρημο μέρος "που να το βρεί τώρα;", να σκαρφαλώσει και άλλες φορές να ακολουθήσει άγνωστα μονοπάτια μέσα στη νύχτα ώστε να φτάσει στο επιθυμητό μέρος.
 
Είναι δύσκολο να φεύγεις μόνος μέσα στη νύχτα, να αφήνεις το κρεβάτι και έπειτα να βρίσκεσαι δίχως ψυχή τριγύρω σου με μόνη παρέα τον αέρα και τα νυχτόβια ζώα. Σκιάζεσαι με τον παραμικρό θόρυβο και η φύση όσο μαγευτική είναι την ημέρα, το βράδυ έρχεται να σου θυμίσει την άγρια όψη της. Ίσως γι' αυτό έχουμε όλοι μας σχεδόν τον φόβο του σκότους, είμαστε έξω από τα νερά μας, σε κάτι άγνωστο, παρ' όλο αυτά γνωστό μέρος.
 
Κάθε φορά που φεύγω από το σπίτι έχω αυτή την εσωτερική μάχη με τον εαυτό μου, να πάω ή να μην πάω τώρα, ή πού πάω μόνος μου τέτοια ώρα πάνω στο βουνό; Όλα αυτά τα ερωτήματα καταρρέουν μόλις φτάσω στον προορισμό μου. Το να βρίσκομαι κάτω από τον έναστρο ουρανό, είτε κοντά στη θάλασσα, είτε πάνω στο βουνό είναι η πεμπτουσία μου. Από την μέρα που είδα τον Γαλαξία ήξερα πως αυτό θα είναι το αγαπημένο μου στοιχείο, όχι πως δεν μου αρέσουν και τα υπόλοιπα, αλλά βλέποντας το σύμπαν μέσα στη νύχτα και το κέντρο του Γαλαξία μας γίνομαι μάρτυρας ενός ταξιδιού στον άπειρο χρόνο του Σύμπαντος.
 
Ευχαριστώ όλους τους φίλους για τα καλά λόγια και ελπίζω να σας μεταφέρω έστω και λίγο στο μικρό μου αυτό νυχτερινό ταξίδι...".
 
Φωτογραφία: Γρηγόρης Κουλουριώτης
 
Δείτε ανάλογα όμορφες εικόνες του γαλαξία μας που απαθανάτισε στον Μπάλο της Σάμου ο Στέλιος Δεμερτζής!