AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

29 Οκτ 2013

Ο Δήμος Σάμου διαμαρτύρεται για τα κενά στην Τεχνική Εκπαίδευση


Την έντονη δυσαρέσκειά του για τα κενά εκπαιδευτικών που εξακολουθούν να υπάρχουν στην Τεχνική Εκπαίδευση του νησιού εκφράζει ο Δήμος Σάμου. 

Στη σχετική επιστολή διαμαρτυρίας που απέστειλε στον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Κωνσταντίνο Αρβανιτόπουλο, αναφέρει ότι "Στα σχολεία αυτά υπάρχουν κενά και στα μαθήματα Γενικής Παιδείας αλλά κυρίως στις Τεχνικές ειδικότητες των οποίων οι εκπαιδευτικοί τέθηκαν σε διαθεσιμότητα.
 
Συγκεκριμένα:
 
Στο Επαγγελματικό Λύκειο (ΕΠΑ.Λ) Σάμου λείπουν:

1      ΠΕ18.33   (Βρεφονηπιοκόμος)
1      ΠΕ18.10   (Νοσηλευτικής) ή εναλλακτικά ΠΕ14.01(Γιατρός)
2      ΠΕ 17.03  (Ηλεκτρολόγοι)
1      (13 ώρες) ΠΕ02 (Φιλόλογος)

Στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ λείπουν:
1      ΠΕ18.33  (Βρεφονηπιοκόμος)
1      ΠΕ18.10  (Νοσηλευτικής) ή εναλλακτικά ΠΕ14.01(Γιατρός)
1      ΠΕ 17.02  (Μηχανολόγος)

Στην Επαγγελματική Σχολή (ΕΠΑ.Σ)  λείπουν:

2      ΠΕ  18.04  Αισθητικής    (34 ώρες)
2      ΤΕ  01.19  Κομμωτικής   (46 ώρες)

Στο ΕΠΑ.Λ Καρλοβασίων  λείπουν:
2      ΠΕ  14.03  Γεωπονίας

Ιδιαίτερα μεγάλο πρόβλημα είναι αυτό στις ειδικότητες Βοηθών Νοσηλευτών και Βοηθών Βρεφονηπιοκόμων, όπου δεν γίνονται καθόλου μαθήματα ειδικοτήτων, παρά μόνο Γενικής Παιδείας.
Το σχολείο αναγκαστικά έχει μεταφέρει τις ώρες αυτές των μαθημάτων γενικής παιδείας σε δύο μέρες για να μην πηγαινοέρχονται τα παιδιά για 1-2 ώρες κάθε μέρα.  Έτσι τα παιδιά βρίσκονται στο σχολείο μόνο 2 μέρες την εβδομάδα.

Λόγω της έλλειψης καθηγητών ειδικότητας του τομέα Υγείας και Πρόνοιας, οι εξετάσεις του Σεπτεμβρίου (μετεξεταστέοι) για τον τομέα Υγείας και Πρόνοιας δεν έχουν ολοκληρωθεί ακόμα και βρίσκονται σε εκκρεμότητα.

Τέλος δεν γίνονται τα μαθήματα Ηλεκτρολογίας στις ειδικότητες Οχημάτων (Β' & Γ' τάξη) και Μηχανολογίας (Μηχανολόγων Β'  τάξη & Ψυκτικών Εγκαταστάσεων Γ' τάξη).

Ήδη διανύουμε τον 2ο μήνα μαθημάτων και οι μαθητές δεν έχουν κάνει ούτε μια ώρα μάθημα ειδικότητας, και το ερώτημα είναι πως θα δώσουν αυτά τα παιδιά πανελλήνιες; Είναι δυνατόν οι μαθητές αυτοί θα είναι σε θέση να ανταγωνιστούν ισάξια μαθητές σχολείων της Επικράτειας ενώ είναι σχεδόν βέβαιο ότι αυτές τις ώρες δεν θα προλάβουν να τις αναπληρώσουν με τις προβλεπόμενες παιδαγωγικές αρχές και μεθόδους;

Παρακαλούμε όπως μεριμνήσετε ώστε να καλυφθούν τα κενά αυτά άμεσα
".