AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

13 Ιουν 2019

Ολοκληρώθηκε το ψηφοδέλτιο του ΚΙΝ.ΑΛ στη Σάμο-Ποιοι είναι οι υποψήφιοι


Ανακοινώθηκαν και επίσημα οι τρεις υποψήφιοι βουλευτές που απαρτίζουν το ψηφοδέλτιο του Κινήματος Αλλαγής για την Εκλογική Περιφέρεια Σάμου.

Εκτός από την Νίκη Βούλγαρη, το όνομα της οποία ανακοινώθηκε την Τετάρτη, στο ψηφοδέλτιο του κινήματος στον Νομό Σάμου συμμετέχουν ο Γιώργος Γαϊτανής και ο Λευτέρης Κούμας, όπως αποφάσισε η Επιτροπή Ψηφοδελτίων του Κινήματος Αλλαγής.

Επίσης, κατόπιν απόφασης της Νομαρχιακής Επιτροπής Εκλογικού Αγώνα Σάμου ορίζεται ως εκπρόσωπος τύπου ο κ. Μηλίγκος Δημήτρης.

Ποιοι είναι οι υποψήφιοι:


Βούλγαρη Νίκη

Γεννήθηκα το 1985 στην Αθήνα. Μεγάλωσα και ζω στους Φούρνους Κορσεών από όπου και είναι η καταγωγή μου. Στους Φούρνους τέλειωσα το Δημοτικό και το Γυμνάσιο Λύκειο Φούρνων και συνέχισα τις σπουδές μου στην Αθήνα αποκτώντας πτυχίο στην Πληροφορική και τα Δίκτυα.

Γύρισα το 2010 στον τόπο μου όπου δημιούργησα μια μικρή επιχείρηση στον κλάδο του διαδικτύου μέχρι το 2013. Επίσης έχω εργασθεί σε επιχειρήσεις που αφορούν τον τουρισμό. Από το 2015 ασχολούμαι με τα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μου, δημιουργώντας μαζί με αρκετά παιδιά της ηλικίας μου τον Πολιτιστικό σύλλογο "Κοράσιαι Νήσοι" όπου από τον Μάιο του 2018 τελώ χρέη Προέδρου του Συλλόγου. Αποφάσισα λοιπόν να κάνω ένα βήμα παραπάνω.

 Με χαρά, υπευθυνότητα και υψηλή αίσθηση του χρέους λαμβάνω συμμετοχή στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος Αλλαγής. Με τις γνώσεις, την όρεξη και την εμπειρία που έχω θέλω να βοηθήσω τον τόπο μου και συλλογικά το νομό μας. Συμμετέχω για να συμβάλλω με όλες μου τις δυνάμεις στην επίλυση των προβλημάτων (ανεργία, υγεία, ακτοπλοΐα, παιδεία, αθλητισμός) που αντιμετωπίζουν σήμερα τα περισσότερα νησιά μας.

Γαϊτανής Γιώργος


Γεννήθηκα το 1988, είμαι 31 ετών, κατάγομαι από τις Κυκλάδες και το νησί της Μήλου, όπου και έζησα τα παιδικά και εφηβικά μου χρόνια. Από το 2006, μετά την εισαγωγή μου για σπουδές στο τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων του Πανεπιστημίου Αιγαίου, ζω μόνιμα στο Καρλόβασι της Σάμου. Κατά το παρελθόν εργάστηκα επί σειρά ετών σε ξενοδοχειακή επιχείρηση του νησιού, σε καταστήματα εστίασης, σε οικοδομικές και αγροτικές εργασίες καθώς και στην κατασκευή ιστοσελίδων και το ηλεκτρονικό marketing. Επί του παρόντος εργάζομαι ως εξωτερικός πωλητής σε επιχείρηση στον κλάδο εμπορίας τροφίμων και παράλληλα φοιτώ στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.

Είμαι Αναπληρωτής Γραμματέας της Νομαρχιακής Επιτροπής Σάμου του Κινήματος Αλλαγής και κατά το παρελθόν υπήρξα Υποψήφιος Βουλευτής Ν. Σάμου με το Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών (2015), Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος Σάμου με τον συνδυασμό “Δράση,Ενότητα,Προοπτική” (2014), Γραμματέας της Πανελλήνιας Αγωνιστικής Σπουδαστικής Παράταξης Σάμου (2008-2011), Αντιπρόεδρος και Ταμίας του Φοιτητικού Συλλόγου τμήματος Μ.Π.Ε.Σ. και μέλος της Συγκλήτου του Πανεπιστημίου Αιγαίου (2010-2011).

Υπηρέτησα την στρατιωτική μου θητεία ως Δόκιμος Έφεδρος Αξιωματικός σε μονάδα της Σάμου, από όπου και απολύθηκα με το βαθμό του Εφέδρου Ανθυπολοχαγού Πεζικού. Συμμετέχω ενεργά σε εκπαιδεύσεις της εφεδρείας και είμαι μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Νομού Σάμου. Επίσης, ασχολούμαι ενεργά με τον ερασιτεχνικό αθλητισμό και το ποδόσφαιρο ως αθλητής του Α. Σ. «Κεραυνός Πλατάνου».

Η Σάμος είναι ο τόπος που επέλεξα να ζήσω και να ονειρευτώ το μέλλον μου. Σε αυτό το μέλλον όμως δεν χωρά να υπάρχουν οικογένειες που δεν μπορούν να προσφέρουν τα βασικά στα παιδιά τους, δεν χωρά να αναγκάζονται οι συνομήλικοί μου να εγκαταλείπουν την πατρίδα τους στα πιο παραγωγικά τους χρόνια, δεν χωρά να είναι τα νησιά μας έρμαιο σε ανεύθυνες και καταστροφικές κεντρικές πολιτικές. Στο δικό μου μέλλον η Σάμος, η Ικαρία και οι Φούρνοι έχουν τη θέση που τους αξίζει ως ισχυρός πυλώνας στον τουρισμό, τον πρωτογενή τομέα, το εμπόριο, τη μεταποίηση, την καινοτόμα επιχειρηματικότητα, τον πολιτισμό, την παιδεία, τον αθλητισμό. Με αξιοπρεπείς συνθήκες διαβίωσης για τους κατοίκους των νησιών μας. Με την νέα γενιά παρόν και με πρωταγωνιστικό ρόλο. Για αυτό το μέλλον θα αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις.

Σήμερα είναι πιο αναγκαίο από ποτέ άλλοτε, να περάσουμε από την εποχή του λαϊκισμού και της ανευθυνότητας στην εποχή των πράξεων και της εντιμότητας. Πάγια αντίληψή μου είναι πως οι πολιτικοί (και η πολιτική) οφείλουν να υπηρετούν πάνω από όλα τον άνθρωπο. Απέναντι στον ευτελισμό της πολιτικής ζωής του τόπου οφείλουμε να αντιτάξουμε και να ενισχύσουμε τη Δημοκρατία, τη Δικαιοσύνη, την Ισονομία, την Αξιοκρατία και τη Διαφάνεια. Με ρεαλισμό και όραμα, με πυξίδα της αρχές και της αξίες της μεγάλης Δημοκρατικής Παράταξης και της σοσιαλδημοκρατίας, με γνώμονα το συμφέρον των Νησιών μας και των κατοίκων τους και μέσα από τις τάξεις του ΠΑ.ΣΟ.Κ. – Κίνημα Αλλαγής θα δώσω τον αγώνα για την πολυπόθητη ανασύσταση και την ευημερία του τόπου μας.

Λευτέρης Κούμας


Είμαι 41 ετών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Σάμο. Κατάγομαι από τους Σπαθαραίους (από την πλευρά του πατέρα μου, του ιερέα Χριστόδουλου Κούμα) και από τον Παγώνδα (από την πλευρά της μητέρας μου, της Βεατρίκης Κούμα). 

Σπούδασα στη Νομική Σχολή Ιταλίας «Universita degli Studi di Bari Aldo Moro – Facolta di Giurisprudenza». 

Ασκώ Ελεύθερη – Μαχόμενη Δικηγορία. Διατηρώ δικό μου Δικηγορικό Γραφείο στην Καλλιθέα Αττικής. Τα δύσκολα χρόνια της κρίσης, πέρα από το κύριο πλαίσιο υποθέσεων του γραφείου μου Αστικής και Ποινικής φύσης, αποφάσισα να σταθώ και στο πλευρό εκείνων των συμπολιτών μας που βιώνουν την αγωνιώδη πραγματικότητα των «κόκκινων» δανείων. Είμαι παντρεμένος με τη δικηγόρο Κωνσταντίνα Μαγκλάση, τη σύντροφο της ζωής μου από τα φοιτητικά χρόνια, η οποία εργάζεται επί σειρά ετών σε Δικηγορική Εταιρεία που εδρεύει στη Αθήνα.  

«Πολιτική Συμμετοχή»: Κατά την περίοδο των σπουδών μου συμμετείχα στη δημιουργία Τ.Ο. του Πα.Σο.Κ. στην πόλη του Μπάρι, της οποίας διετέλεσα Γραμματέας, καθώς και Ν.Ε. Πα.Σο.Κ.-Ιταλίας, της οποίας διετέλεσα Υπεύθυνος οικονομικών. Το 2016 εκλέχθηκα Αναπληρωτής Γραμματέας της Τ.Ο. Πα.Σο.Κ.-Καλλιθέας και το 2018 Συντονιστής της Τ.Ο. Κινήματος Αλλαγής-Καλλιθέας, που συγκαταλέγεται μεταξύ των ενεργών και μεγαλύτερων οργανώσεων του Πα.Σο.Κ./Κινήματος Αλλαγής. Στήριξα το πολιτικό εγχείρημα δημιουργίας της Δημοκρατικής Συμπαράταξης και τον Μάρτιο του 2018 συμμετείχα στο Ιδρυτικό Συνέδριο του Κινήματος Αλλαγής, στηρίζοντας τη νέα αφετηρία της Δημοκρατικής Παράταξης και του ευρύτερου χώρου της Κεντροαριστεράς. Τον περασμένο Μάρτιο έλαβα μέρος στο Β΄ Συνέδριο του Κινήματος Αλλαγής για την ανάδειξη των Συλλογικών οργάνων του, για την επικύρωση του Προγράμματός του - «Σχέδιο Ελλάδα» - και για τη λήψη Κεντρικών πολιτικών αποφάσεών του. Αρθρογραφώ συχνά στον Ηλεκτρονικό Τύπο γύρω από τα τρέχοντα πολιτικά ζητήματα.

Είναι σταθερή πεποίθησή μου πως το «ΝΕΟ» δεν είναι κάτι άλλο από το ν’ αντιληφθούμε το τρίπτυχο «Εθνική συνεννόηση (βάσει σχεδίου Εθνικής ιδιοκτησίας) – Προοδευτικές μεταρρυθμίσεις – Πολιτική σταθερότητα» ως μείζον ζητούμενο. Και συγχρόνως να ενεργούμε έχοντας αταλάντευτα στην καρδιά των νοοτροπιών το «Εμείς» και όχι «Εγώ». Διότι τότε μόνο θ’ αρχίσουμε να υπερβαίνουμε, χωρίς άλλα ψεύδη και ανόητους διχασμούς, τις παθογένειες που στοιχειώνουν διαχρονικά τον Δημόσιο Βίο και αποτελούν τροχοπέδη στην «Οικονομική Μεγέθυνση» του τόπου, στην ενδυνάμωση του πεδίου της «Κοινωνικής Δικαιοσύνης», στην ομαλή λειτουργία της Δημοκρατίας μας, στη Διεθνή θέση και Ασφάλεια της χώρας και στην αναμόρφωση του «Κομματικού Συστήματος». 

Δίνω το «παρών», συνειδητά, σε μια αναμφίβολα σκληρή εποχή για την πολιτική, οικονομική και κοινωνική μας ζωή. Και θα είμαι παρών, τόσο μέσα από τους κόλπους της Δημοκρατικής Παράταξης, όσο και με το σύνολο των προσωπικών μου δυνάμεων, για την πολυπόθητη πρόοδο της Πατρίδας, του Νομού και της Περιφέρειάς μας. 

Αρχική δημοσίευση στο My Samos Blog: www.my-samos.blogspot.com