AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

12 Μαΐ 2016

"Πραγματογνώμονας να ελέγξει το πλοίο "Μυτιλήνη" στο Καρλόβασι"

Φωτογραφία αρχείου My Samos Blog

Επιστολή προς τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου (ΝΕΛ), με την οποία την ενημερώνει ότι είναι απαραίτητος ο έλεγχος του πλοίου της, "Μυτιλήνη", που παραμένει από τον Φεβρουάριο του 2015 ακινητοποιημένο στο λιμάνι του Καρλοβάσου, απέστειλε ο πρόεδρος του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Σάμου, Ελισαίος Μαυρατζώτης.

Πιο αναλυτικά, στην επιστολή του, που κοινοποιήθηκε και στην Εισαγγελία Πρωτοδικών και στο Λιμεναρχείο Σάμου, ο κ. Μαυρατζώτης αναφέρει:

"Κύριε Πρόεδρε & Διευθύνοντα Σύμβουλε της ΝΕΛ,

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, έχετε εγκαταλείψει το Ε/Γ-Ο/Γ "Μυτιλήνη" πλοιοκτησίας σας  άνω του ενός έτους στον λιμένα Καρλοβασίου. Η εγκατάλειψη πλοίου εντός ζώνης λιμένος εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής του ν.2881/2001 για τη ρύθμιση θεμάτων ανέλκυσης ναυαγίων (και εγκαταλελειμμένων πλοίων), ενώ το πλοίο σας έχει, προ πολλού, καταστεί επικίνδυνο και επιβλαβές για τον λιμένα Καρλοβασίου, τα παραπλέοντα και τα πρυμνοδετημένα πλοία και το θαλάσσιο περιβάλλον.

Σχετικώς έχουν ληφθεί, ήδη, οι απαιτούμενες αποφάσεις του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου και σας έχουν απευθυνθεί οι σχετικές Προσκλήσεις Απομάκρυνσης του πλοίου σας, τον Δεκέμβριο του 2015 και τον Φεβρουάριο του 2016. Δυνάμει του ν.2881/2001, το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Σάμου ασκεί δημόσια εξουσία και ενεργεί σχετικώς ό,τι κρίνεται απαραίτητο, κατ' άρθρον 2.9, ως δημόσια αρχή προς διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, ακόμα και δια της επιβολής ειδικών διοικητικών προστίμων, κατ' άρθρον 8, ύψους, τουλάχιστον, 200.000 ευρώ.

Στα πλαίσια αυτά, λόγω των πρόσφατων καταγγελιών σχετικώς, της παρόδου άπρακτου μεγάλου χρονικού διαστήματος και της έντασης των συναφών κινδύνων, λαμβάνοντας υπόψιν την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης 2133.3/1297 για τον περιοδικό έλεγχο και θεώρηση ναυτιλιακών εγγράφων πλοίων που εκτελούν ενδομεταφορές, και την εντεινόμενη ανησυχία για την τύχη του πλοίου, κρίνεται απαραίτητη η είσοδος πραγματογνώμονα-τεχνικού συμβούλου επί του πλοίου για να διαπιστωθεί α) η αξιοπλοΐα του, β) η ισχύς των ναυτικών του εγγράφων και γ) η συνολική κατάστασή του, και σας καλούμε να συνεργασθείτε σχετικώς.

Η παρούσα κοινοποιείται προς το Λιμεναρχείο Σάμου, τον Λιμενικό Σταθμό Καρλοβασίου και τον Εισαγγελέα Πρωτοδικών προς γνώσιν τους και για όλες τις, τυχόν, απαιτούμενες ενέργειές τους".