AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

11 Οκτ 2014

Φωτεινή Θαλασσινού: "Έχω επίγνωση της ευθύνης που επωμίζομαι"



Τις θερμές ευχαριστίες της προς την Περιφερειάρχη βορείου Αιγαίου Χριστιάνα Καλογήρου "για την τιμή και εμπιστοσύνη που έδειξε στο πρόσωπό μου", εκφράζει η νέα Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού της Περιφέρειας, Φωτεινή Θαλασσινού. Δηλώνει και ευγνώμων και ευχαριστεί από καρδιάς και όλους τους συμπατριώτες της, που την τίμησαν με την ψήφο τους.

Πιο αναλυτικά, στη σχετική δήλωσή της η κ. Θαλασσινού αναφέρει :

"Έχω επίγνωση της ευθύνης που επωμίζομαι, αναλαμβάνοντας καθήκοντα Αντιπεριφερειάρχη Πολιτισμού, που είναι ένας από τους πλέον ευαίσθητους τομείς, γιατί πρωτίστως το Αιγαίο μας είναι η κοιτίδα του πολιτισμού, αλλά και για τον λόγο ότι ο πολιτισμός (αρχαίος και σύγχρονος) είναι το βασικότερο από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Περιφέρειάς μας και ουσιαστικός παράγοντας της οικονομικής ανάπτυξης των νησιών μας. Ταυτόχρονα δίνει τη δυνατότητα δράσεων και σε πολλούς άλλους τομείς, όπως π.χ. στον τουρισμό, με τον οποίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένος, με το περιβάλλον, την απασχόληση κλπ.

Δέσμευσή μου, προς όλους τους νησιώτες της Περιφέρειάς μας, να πορευθώ με περιφερειακή συνείδηση στα καθήκοντά μου, και ασκώντας αυτά με ευθύνη, σύνεση, εργατικότητα, πολλή δουλειά και με τη βοήθεια και συμπαράσταση της Περιφερειάρχη κ. Καλογήρου, τη συνεργασία με τους συναδέλφους μου Περιφερειακούς Συμβούλους, τη συνεργασία με τους θεσμικούς και κοινωνικούς φορείς των εργαζομένων και όλων των νησιωτών της Περιφέρειάς μας, να προσπαθήσω για το καλό των νησιών μας και να φανώ αντάξια της εμπιστοσύνης της κ. Καλογήρου και των συμπολιτών μου.

Από σήμερα κιόλας ξεκινάμε δουλειά. Έχουμε δύσκολο και μακρύ δρόμο
".