AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

8 Δεκ 2014

H Hellenic Seaways βραβεύτηκε ως καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρία από τη Lloyds


Η Hellenic Seaways (HSW), που εξυπηρετεί και τη γραμμή της Σάμου με το πλοίο της "Νήσος Μύκονος", βραβεύτηκε ως η καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρία, στο πλαίσιο των Greek Shipping Awards 2014 που απονέμει η Lloyd's List.

Η  βράβευση της Hellenic Seaways ήρθε ως αποτέλεσμα των εξαιρετικών επιδόσεων της εταιρίας, αλλά και των καινοτόμων υπηρεσιών που προσφέρει στο επιβατικό κοινό.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, "μέσα σε μία δύσκολη χρονιά για την ελληνική ακτοπλοΐα, η Hellenic Seaways παρέμεινε σταθερή στους στόχους και στην αναπτυξιακή της στρατηγική, δίνοντας έμφαση στην ποιότητα των υπηρεσιών της εν πλω, στην επέκταση των δρομολογίων της με νέες γραμμές και στην λειτουργική της κερδοφορία.

Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2014, η Hellenic Seaways ενίσχυσε την παρουσία της στην ελληνική ακτοπλοΐα μέσω:

-ε πανασχεδιασμού των δρομολογίων με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του τουρισμού και των ενδοκυκλαδικών συνδέσεων: Highspeed 5 σε δρομολόγιο που συνδέει τις Κυκλάδες με την Κρήτη, Νήσος Μύκονος από Καβάλα προς νησιά Β. Αιγαίου και Κυκλάδες, νέοι προορισμοί σε Highspeed 4 (Κουφονήσια και Αμοργός) και Flyingcat 4 (Σχοινούσα και Ηρακλειά)

- στήριξης μέσω των νέων δρομολογίων όχι μόνο του Τουρισμού της Ελλάδας, αλλά και των τοπικών οικονομιών των προορισμών αυτών

- αναδιάρθρωσης διοικητικών λειτουργιών: μέσω της βελτιστοποίησης διαδικασιών, υιοθέτησης νέων τεχνολογιών και εξορθολογισμού σημαντικών δαπανών

- Smart ticket: στο πλαίσιο της καινοτόμου φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει την Hellenic Seaways, η εταιρία λάνσαρε την εφαρμογή για smartphones αλλά και το "έξυπνο" ηλεκτρονικό εισιτήριο που κάνει την κράτηση εύκολη και γρήγορη για τον επιβάτη.

Η βράβευση της Hellenic Seaways από τη Lloyds ήρθε ως αποτέλεσμα της επιτυχημένης πορείας της εταιρίας την τελευταία χρονιά, μία πορεία που χαρακτηρίστηκε από προσήλωση στη βελτιστοποίηση όχι μόνο της απόδοσης της εταιρίας, αλλά και της εμπειρίας των επιβατών
".