AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

17 Νοε 2015

Συγκινεί η ερωτική επιστολή πρόσφυγα που βρέθηκε σε παραλία της Σάμου

Source: "The Guardian"

Εκστρατεία για να βρεθεί ο συντάκτης μιας ερωτικής επιστολής που πρόσφατα ξεβράστηκε στις ακτές της Σάμου και η οποία είχε γραφτεί από κάποιον πρόσφυγα, ξεκίνησε η σουηδική εφημερίδα Aftonbladet.

Δημοσιογράφος που εστάλη στη Σάμο για να καταγράψει την προσφυγική κρίση για λογαριασμό της σουηδικής εφημερίδας, βρήκε το γράμμα σε μια αδιάβροχη τσάντα σε μια παραλία όπου καταφτάνουν καθημερινά βάρκες γεμάτες πρόσφυγες από την Τουρκία.

Η εφημερίδα ζητά τώρα την βοήθεια του κόσμου για να βρεθεί ο νόμιμος κάτοχος της επιστολής:





"Ίσως να είναι μαζί, ίσως η ζωή να τους ανάγκασε να χωριστούν (…) Ζητάμε από όσους διαβάζουν αυτό το άρθρο να το μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να βρεθεί ο κάτοχός του", αναφέρει η εφημερίδα.

Στο άρθρο δημοσιεύεται επίσης ένα απόσπασμα από το γράμμα: "Ρόουζ, σου υπόσχομαι, θα σε αγαπώ μέχρι το τελευταίο λεπτό της ζωής μου. Σου υπόσχομαι, δεν θα αφήσω τίποτα να μας χωρίσει, ό,τι κι αν συμβεί".

Το ερωτικό γράμμα βρέθηκε στις 29 Οκτωβρίου και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στα γραφεία της εφημερίδας στην Στοκχόλμη. Γραμμένο στα αραβικά, το γράμμα φέρει την υπογραφή Hamody, ένα ψευδώνυμο που χρησιμοποιείται συχνά αντί των ονομάτων Μοχάμεντ ή Αχμέντ.



Η μετάφραση του ερωτικού γράμματος:

"Αγαπημένη μου Ρόουζ,
Σου υπόσχομαι, θα σε αγαπώ μέχρι την τελευταία στιγμή της ζωής μου
Σου υπόσχομαι, κανείς άλλος δεν θα μπει στη ζωή μου, εκτός από εσένα :P
Σου υπόσχομαι, δεν θα αφήσω τίποτε να μας χωρίσει, ότι κι αν είναι αυτό
Σου υπόσχομαι, οι όρκοι μας δε θα αλλάξουν οτιδήποτε κι αν συμβεί
Σου υπόσχομαι, θα είμαι στο πλευρό σου μέχρι την τελευταία πνοή
Είναι για μένα και είμαι για εκείνη
Με αγαπά και την αγαπώ
Με λατρεύει και την λατρεύω
Είναι φοβερή όταν γελά
Όταν με κάνει να ζηλεύω
Όταν φτιάχνει τα μαλλιά της
Όταν με φιλά
Αυτή που της ομολογώ τα μυστικά μου και αυτή για την οποία θα πέθαινα
από τον ταπεινό, τον αγαπημένο Hamody
αυτό είναι ένα φιλί στο αρκουδάκι μου"


Πηγή: Εφημερίδα "Έθνος"