AUTOMATIC TRANSLATION OF OUR BLOG INTO YOUR LANGUAGE BY GOOGLE TRANSLATE:

Turkish English German Dutch Swedish Danish French Italian Russian Spanish Portuguese Arabic

10 Νοε 2013

Στο τραπέζι για τα ακτοπλοϊκά


Να σταλεί μήνυμα προς την κεντρική εξουσία και να μετατραπεί ο εορτασμός της επετείου της ένωσης της Σάμου με την Ελλάδα σε καθολική διαμαρτυρία για τις απαράδεκτες ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες του νομού προτάθηκε κατά τη διάρκεια της σύσκεψης που συγκάλεσε την Κυριακή η βουλευτής του Νομού Αγνή Καλογερή, σε κεντρικό ξενοδοχείο της πόλης, με θέμα τις τελευταίες εξελίξεις στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.

Η βουλευτής αναφέρθηκε στη συνεχιζόμενη υποβάθμιση των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών στον Νομό, με το πλοίο "Μυτιλήνη" να κάνει 17 ώρες για τον Πειραιά προσεγγίζοντας μόνο δύο φορές την εβδομάδα την Ικαρία, αλλά και στην απομόνωση που βιώνουν οι Φούρνοι κυρίως τον χειμώνα.

"Ο ΣΥ.ΡΙΖ.Α ζητά να αλλάξει ο σχεδιασμός και να υπάρξει δημόσιος φορέας ακτοπλοΐας. Το ισχύον νομικό πλαίσιο δεν εξυπηρετεί το συμφέρον των νησιωτών, αλλά των εφοπλιστών. Πρέπει να καταθέσουμε σαν Σαμιώτες τον αγώνα μας", τόνισε η κυρία Καλογερή.

Από την πλευρά του Εμπορικού Συλλόγου Σάμου, η πρόεδρός του Δέσποινα Κάιλα δήλωσε ότι όλος ο εμπορικός κόσμος είναι πρόθυμος να αγωνιστεί για καλύτερες συγκοινωνίες και το έχει αποδείξει.

Ο αντιπεριφερειάρχης Θεμιστοκλής Παπαθεοφάνους τόνισε ότι εδώ και 30 χρόνια βλέπει να αποφασίζονται κινητοποιήσεις στις οποίες δυστυχώς ο κόσμος δεν συμμετέχει. "Η λύση είναι να δοθούν χρήματα από το κράτος ώστε οι εταιρείες να δρομολογήσουν τα πλοία τους στην γραμμή", τόνισε ενώ σαν μια ακόμη εναλλακτική πρότεινε η Σάμος να μην είναι τερματικός σταθμός, αλλά να συνδεθεί με τα Δωδεκάνησα ή με κάποιο νησί της περιφέρειας Β. Αιγαίου, ώστε η γραμμή να έχει μεγαλύτερο μεταφορικό έργο και κατ΄επέκταση μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τις εταιρείες.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ